آنچه نوید مظفری در جریان آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به نمایش گذاشت یکی دیگر از آن ویژگی های منحصر به فرد فوتبال ایران بود در حالی که...

آنچه نوید مظفری در جریان آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به نمایش گذاشت یکی دیگر از آن ویژگی های منحصر به فرد فوتبال ایران بود در حالی که بازی در دقیقه 118 در جریان بود سوت پایان بازی را به صدا درآورد اما تذکر کمک داور اول او باعث شد تا مظفری در یک اقدام جالب بازی را دوباره آغاز کند.
یکی دیگر از حرکات منحصر به فرد نوید مظفری خطایی بود که او خطای حسین فیوجی را از مس کرمان اعلام کرد در حالی که به دلیل افتادن سوتش روی زمین اصلا صحنه را ندیده بود و بر مبنای آن چه که حدس و گمان می زد قضاوت کرد. صحنه های متعدد برخوردها در داخل محوطه جریمه و جانبداری مشخص آقای داور از تیم میهمان تا حدود زیادی جریان بازی را مختل و آن را به حاشیه کشانده بود.
همه این اتفاقات در حالی است که چندی قبل مظفری در یک دوئل لفظی شدید با رییس کمیته داوران او را به جانبداری از یکسری سوگلی های داوری و دادن بازیهای پخش مستقیم به امثال ترکی و مظفری زاده متهم کرده بود. اما نمایش این مهندس کامپیوتر 38 ساله در این بازی ثابت کرد حق با عنایت بوده که زیر بار چالش داوری مظفری در بازیهای پخش مستقیم نمی رفته.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
ww.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com