سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اهواز گفت: تیم حریف به دلیل اتفاقاتی كه...
 
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اهواز گفت: تیم حریف به دلیل اتفاقاتی كه در چند روز اخیر در باشگاه تراكتورسازی تبریز اتفاق افتاده بود، در این دیدار حاضر نشد و نتیجه این دیدار به سود ما شد.
داریوش هرمزی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در خوزستان، در خصوص دیدار تیمش با تراكتورسازی تبریز عنوان كرد: تیم ما با این سه امتیاز با 22 امتیاز به صدر جدول صعود كرد. انجام این دیدار برای ما با اهمیت بود زیرا می‌توانستیم وضعیت تفاضل گل تیم خود را بالاتر ببریم اما با این شرایط همه چیز به دیدار آخر موكول شد.
وی افزود: تیم ما در دیدار آینده باید به مصاف سپاهان اصفهان برود كه نتیجه آن دیدار برای ما با اهمیت است. تیم ما با یك تساوی در آن میدان می‌تواند به مرحله بعد راه پیدا كند اما شرایط برای تیم سپاهان دشوارتر از ما است و به پیروزی نیازمند است.
وی در خصوص دیدار تیمش با سپاهان اصفهان خاطرنشان كرد: تیم ما از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد و بهترین خط حمله و دفاع را در لیگ دارد. امیدواریم در این دیدار با توجه به درخواست ما، یك داور با تجربه قضاوت كند. تیم سپاهان از نظر میزبانی و زمین چمن شرایط مناسبی دارد كه ما از این امتیاز بهترین بهره را می‌بریم. ما نیازمند حمایت مسوولان و باشگاه استقلال اهواز هستیم تا در این رقابت ها نتایج خوبی كسب كنیم.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های امید استقلال اهواز و تراكتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یك امیدهای كشور قرار بود یك‌شنبه به میزبانی نماینده خوزستان برگزار شود. نماینده تبریز به دلایل مشكلات چند روز اخیر باشگاه تراكتورسازی تبریز برای انجام این دیدار حاضر نشد و نتیجه این دیدار به سود تیم امید استقلال اهواز صادر شد.
 
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir