لیدرها در حالی كه پیراهن‌های نارنجی به تن كرده بودند، هیچ هارمونی با پیراهن‌های سفید و قرمز پرسپولیس كه برای قهرمانی تدارك داده شده بود، نداشتند. در این میان علی دایی...
 
به گزارش گل،در حالی كه سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال برای مراسم جشن قهرمانی فینال جام حذفی باشگاه‌های كشور، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده بودند تا این مراسم با نظم و ترتیب خاصی برگزار شود، اما به یكباره پیش از تحویل جام به كاپیتان پرسپولیس لیدرها در حالی كه سد مأموران امنیتی و حراست ورزشگاه آزادی را شكستند وارد تارتان شدند و روی سكوی قهرمانی رفتند. اتفاقی كه با اعتراض هواداران پرسپولیس روی جایگاه‌ها مواجه شد.
لیدرها در حالی كه پیراهن‌های نارنجی به تن كرده بودند، هیچ هارمونی با پیراهن‌های سفید و قرمز پرسپولیس كه برای قهرمانی تدارك داده شده بود، نداشتند. در این میان علی دایی به شدت ناراحت شد و به هر كسی كه دستش می‌رسید كه كاری كنند تا لیدرها از سكوی قهرمانی پایین‌ بیایند.
اما آنها با آن پیراهن‌های نارنجی غیرمتعارف روی سكو قرار گرفته بودند و بالا و پایین می‌پریدند، جالب اینجا بود كه كریم باقری متعجب از این اتفاق به حبیب كاشانی گفت كه لیدرها را از روی سكو پایین ببرد، اما حاج حبیب كه لیدرها به او ارادت خاصی دارند به حرف كاپیتان كریم گوش نكرد تا آنها روی سكو بمانند و با بازیكنانی كه پشت آنها قرار گرفته بودند. جشن قهرمانی بگیرند.
 این اتفاق با تعجب علی سعیدلو و علی كفاشیان هم مواجه شده بود، آنها زمانی كه كاپ را به كاپیتان كریم تحویل دادند به دلیل ازدهام بیش از اندازه روی سكو مواد محترقه كه برای آتش‌بازی در نظر گرفته شده بود، درست زیر پای بازیكنان پرسپولیس و حتی خود حبیب كاشانی قرار گرفته بود.
 با روشن شدن این مواد محترقه حبیب كاشانی، كریم باقری و بازیكنانی كه در لبه سكو قرار داشتند دزمعرض آتش قرار گرفتند و از لبه سكو در حالی كه تصاویر تلویزیونی آنها را نشان می‌داد به دنبال فاصله گرفتند بودند، اما ازدحام آنقدر زیاد بود و حتی كت حاج حبیب هم تا حدودی سوخت. ازدهام به حدی بود كه برخی افراد غیرمرتبط با پرسپولیس هم كه به احتمال زیاد از مسئولان بودند روی سكو همراه با بازیكنان و لیدرها شادی می‌كردند.
 برخی دیگر از بازیكنان مثل مجتبی زارع، علیرضا حقیقی، محسن خلیلی نزدیك بود كه از روی سكو به پایین پرتاب شوند. وقتی كاپ تحویل كریم باقری شد تا بازیكنان پرسپولیس با آن دور افتخار بزنند، در حالی كه هنوز قرمزها به نیم دور هم نرسیدند، لیدرها روی سر علیرضا حقیقی ریختند و كاپ را از او قاپیدند. آنها در حالی كه برای گرفتن كاپ با همدیگر زد و خورد می‌كردند هر كدام قصد داشتند كاپ را  در آغوش بگیرند و با آن بدوند. طرفداران پرسپولیس روی سكوها در حالی كه به این عمل معترض بودند، سكوها را ترك كردند.
 اما همچنان كاپ قاپی ادامه داشت و بازیكنان جرأت نمی‌كردند كه به لیدرها نزدیك شود تا اینكه محسن خلیلی كه خیلی از دست لیدرها عصبانی بود كاپ را از لیدر اصلی پرسپولیس یعنی عباس اسماعیل‌بیگی قاپید تا آن را به بازیكنانی بدهد كه نتوانسته بودند با كاپ دور افتخار بزنند، اما او هم حریف لیدرها و افراد غیرمرتبط نشد و در حالی كه كارگردان تلویزیونی هم از این اتفاق ناراضی بود،‌تصاویر جشن قهرمانی حذف شد تا پیمان یوسفی و مزدك میرزایی به این اتفاق واكنش نشان دهند و از این اتفاق به شدت انتقاد كنند.
 جالب اینجا بود كه عكاسان حاضر در بازی هم به شدت از این اتفاق ناراحت بودند. جشن قهرمانی پرسپولیس با ورود لیدرها به كام هواداران مثل برد مقابل فولادگستر شیرین نشد.
 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com