به هر حال چيزی كه بسيار روشن است اين است كه مردم بسيار به گزارش عادل فردوسی پور علاقه مندند و اگر به ميل آنها باشد دوست دارند كه وی تمام بازی ها را گزارش كند...
 
 فوتبال برتر عنوان برنامه ای است كه در طول برگزاری لیگ برتر، این مسابقات را پوشش می دهد.

این برنامه كه سال پیش فرمت  جدیدی را تجربه كرد و تماشاگرانی را هم در استودیو به عنوان مهمان داشت، امسال نیز به فكر ارتقای سطح برنامه و همچنین نوآوری و خلاقیتی جدید است.

تهیه كنندگان این برنامه چندی پیش در سایت فوتبال 3 كه متعلق به شبكه 3 سیما و برنامه فوتبال برتر است، نظر سنجی را با عنوان كدام یك از گزارشگران را برای اجرای برنامه می پسندید گذاشته بودند.

اما دیری نپایید كه این نظر سنجی جایش  را  به یك نظر سنجی دیگر داد.

از گوشه و كنار شنیده می شود كه به این دلیل این نظر سنجی از روی سایت برداشته شده است كه عادل فردوسی پور با اختلافی فاحش نسبت به گزارشگران دیگر رتبه اول را كسب كرده بود.

مهدی هاشمی تهیه‌كننده برنامه فوتبال برتر درباره این موضوع بیشتر توضیح می‌دهد:« در این برنامه تغییرات مثبتی ایجاد كرده‌ایم. یك نرم‌افزار جدید قابل لمس (فینگر تاچ) به برنامه‌ اضافه شده كه به كارشناسان برنامه این امكان را می‌دهد كه بتوانند سیستم‌های مورد نظرشان را روی مانیتور بچینند. اگر این نرم‌افزار از هفته اول لیگ به كار گرفته نشود، قطعا از هفته‌دوم از آن استفاده خواهیم كرد.

 ضمن آنكه قصد داریم مسابقاتی كه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را به جای هشت دوربین با 10 دوربین تصویربرداری كنیم.

 علاوه بر اینها می‌خواهیم گزارشگر مسابقات را هم با نظر مردم انتخاب كنیم و مردم می‌توانند برای هر هفته به گزارشگر مورد نظرشان برای گزارش یك دیدار رای بدهند.»

نكته جالب اینجاست كه تهیه كننده  برنامه فوتبال برتر نیز از تماشاگران و شركت كنندگان خواسته است كه به عادل فردوسی پور رای ندهند و به گزارشگران دیگر هم توجه بكنند.

هاشمی افزود:« امكان دارد 90 درصد بگویند عادل فردوسی‌پور بازی‌ها را گزارش كند اما واقعیت این است كه فردوسی‌پور نمی‌تواند تمام مسابقات را گزارش كند و مردم باید این مسئله را قبول كنند و نظرشان را بر این اساس اعلام كنند.»

به هر حال چیزی  كه بسیار روشن است این است كه مردم بسیار به گزارش عادل فردوسی پور علاقه مندند و اگر به میل آنها باشد دوست دارند كه وی تمام بازی ها را گزارش كند.

گفتنی است كه در نظر سنجی مذكور در سایت فوتبال 3 ، جواد خیابانی با كمترین رای رتبه آخر را به خود اختصاص داده بود.
 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:asriran.com