ژوزه مورينيو، سرمربی تيم رئال مادريد، علی رغم عدم تمايل مسئولان باشگاه چلسی، همچنان به دنبال به خدمت گرفتن اشلی کول، مدافع چپ و ملی پوش اين تيم است...
 
 
گفته می شود اشلی کول 29 ساله که پس از سپری کردن تعطیلات دیگر به تمرینات تیم چلسی بازگشته، قصد دارد در سانتیاگو برنابئو بار دیگر به سرمربی سابقش ملحق شود.

مورینیو ازخورخه بالدانو، مدیر کل باشگاه خواسته به هر ترتیبی شده این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو ببرد. سرمربی پرتغالی گفته که برای خرید کول پیشنهادی 20 میلیون پوندی به باشگاه چلسی ارائه کنند و یا اینکه رافائل فن در فارت به عنوان بخشی از مبلغ قرار داد راهی استمفورد بریج شود.

یک منبع آگاه در باشگاه رئال مادرید به نشریه سان گفت: "مورینیو دوست دارد با کسانی کار کند که پیش از این با آنها کار کرده و به آنها اعتماد دارد. اشلی کول چنین ویژگی هایی دارد."

علی رغم شایعاتی که در مورد جدایی اشلی کول از باشگاه چلسی به گوش می رسد، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی آبی ها، معتقد است که شرایط آرام و این بازیکن از بازی کردن برای چلسی راضی است.

" اگر بازیکنی از بودن در چلسی خوشحال نیست، من راهی پیدا خواهم کرد که اوضاع را بهتر کنم. شاید برایش یک جوک تعریف کنم. اما من فکر می کنم او می ماند. او هرگز نگفته که از بودن در اینجا خوشحال نیست."
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir