آری...داستان تلخ خبرنگارنماهایی که با موتور آمدند و با دلالی امروز آخرین سیستم سوار می شوند واقعی است /عزیزمحمدی درست می گوید...
 

عزیزالله‌محمدی رئیس سازمان لیگ برتر كه برنامه‌های ورزشی صبح جمعه با وی آغاز شده بود در پایان شب هم در گفت‌وگویی طولانی با برنامه ورزش از نگاه دو برخی از جملات خود را كه صبح به زبان آورده بود تكرار كرد.

او در لابه‌لای حرف‌هایش در دفاع از منشور اخلاقی دوباره بحث روزنامه‌نگاران را پیش كشید و اعلام كرد یك مطبوعاتی دانه درشت با عنوان آنالیزور دستمزدی 40 میلیون تومانی از یك باشگاه می‌گرفته است.

به عقیده عزیزمحمدی این مطبوعاتی چیز چندانی از فوتبال نمی‌دانست اما به دلایلی (كه لابد مربوط به حمایت از تیم مورد نظر بوده) از این باشگاه چنین دستمزد كلانی می‌گرفته است.

عزیزمحمدی ادامه داد:«یك مورد هم داریم كه یك نفر با 6تیم مختلف قرارداد مشاوره داشته و از آنها 20 میلیون تومان می‌گرفته است كه روی هم می‌شده است 120 میلیون تومان.»

 عزیزمحمدی گفت:«در این مورد اطلاعات كافی وجود دارد و پرونده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.»

مشخص نیستکه  با توجه به حرف‌هایی كه صبح روز جمعه عزیزمحمدی در برنامه ورزش و مردم به زبان آورد انجمن ورزشی‌نویسان ایران در این زمینه سكوت را كنار گذاشته و اطلاعیه صادر كند یا خیر. 

ممکن است عده ای بگویند که صرف اعلام نام و یك اتهام كلی فقط موجب سلب اعتماد از این قشر خواهد شد.

اما با وجود اینکه این اتهام به برخی افراد که عنوان همکار ما را دارند زده می شود اما به واقع کیست که نداند اینها حقایقی از دنیای خبرنگاری ورزشی در ایران است.

متاسفانه بسیاری از این افراد خبرنگار نما هستند و اسم خبرنگار را هم لکه دار کرده اند.

خبرگزاری پارس فوتبال در این زمینه حرکت رییس سازمان لیگ را تقدیر می کند تا شاید آن افرادی که در عرض فاصله زمانی کوتاه از وسپا به مزدا رسیده اند و با لکه دارکردن نام خبرنگار مال حرام به جیب زده اند نتوانند به این رویه ادامه دهند.

متاسفیم که اعلام کنیم چه کسی است که نداند این مسائل همه حقیقت است وگرنه چگونه ممکن است باور کنیم خبرنگار بخت برگشته ای که نهایتا 500 هزاذتومان در ماه درآمد دارد به چنین تغییر شگرفی در اوضاع زندگی اش در عرض مدت کوتاهی دست یابد. شاید چراغ جادویی در کار است؟

اما نه ...حقیقت آن است که این عده دلالهایی هستند که در لباس خبرنگار به هر عملی دست می زنند  ...

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsfootball.com