در صورت وجود پیشنهادی مناسب به گزار نشریه ال موندو دپورتیوو، خود زلاتان پیوستن به منچستر سیتی را رد کرده بود اما در مورد رفتن به میلان اظهار نظری نکرده است.
 
  یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که اگر پیشنهاد مناسبی برای زلاتان ابراهیموویچ ارائه شود، آنها این بازیکن را خواهند فروخت. باشگاه های میلان و منچستر سیتی برای خرید این مهاجم سوئدی ابراز تمایل کرده اند.

به گزار نشریه ال موندو دپورتیوو، خود زلاتان پیوستن به منچستر سیتی را رد کرده بود اما در مورد رفتن به میلان اظهار نظری نکرده است.

کوریه ره دلو اسپورت نیز گزارش داد که روبرتو مانچینی پس از به خدمت گرفتن یحیی توره، اکنون به دنبال این است که یک بازیکن دیگر از بارسلونا یعنی ابراهیموویچ را به ایستلند ببرد.

اما با توجه به خرید احتمالی ماریو بالوتلی از اینتر، به نظر نمی رسد که مسئولان باشگاه منچسترسیتی دیگر به دنبال این مهاجم سوئدی باشند.

باشگاه میلان قصد دارد برای به خدمت گرفتن زلاتان، تیاگو سیلوا را به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به نوکمپ بفرستد. آلگری علاقه زیادی دارد که مهاجمی مانند زلاتان را در اختیار داشته باشد زیرا معتقد است که رونالدینیو در کنار چنین بازیکنی بسیار خوب کار می کند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com