نتايج پرسپوليس در روزهای اول ليگ برتر فوتبال ايران
 
 
تیم پرسپولیس برای اولین بار پس از فصل 82 در بازی افتتاحیه خود در لیگ برتر میزبان است. این تیم در ادوار گذشته لیگ برتر همیشه در اولین بازی خود میهمان بود. اما در فصل جدید پرسپولیس لیگ برتر را در آزادی آغاز و در آزادی به پایان می رساند. نتایج پرسپولیس در بازیهای افتتاحیه به این صورت بوده است:

فصل 80: پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در آزادی به تساوی 1-1 رسید. رضا جباری گل تساوی پرسپولیس و اولین گل سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

فصل 81: مدافع عنوان قهرمانی، لیگ برتر را با پیروزی 2-1 مقابل برق شیراز در حافظیه آغاز کرد. رضا جباری زننده هر دو گل پرسپولیس بود.

فصل 82: پرسپولیس با پیروزی خیره کننده 8-2 مقابل پگاه گیلان در آزادی وارد لیگ برتر شد. علی دایی 4 گل زد و جواد کاظمیان 2 گل. علی سلمانی و افشین پیروانی هم یک گل زدند.

فصل 83: شکست 3-1 مقابل فولاد در اهواز برای شاگردان راینر سوبل اولین نتیجه بد سرخپوشان در بازی افتتاحیه بود. جواد کاظمیان تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

فصل 84: تساوی 2-2 با سپاسی شیراز در حافظیه. علی علیزاده گل اول سرخپوشان را زد و علی انصاریان در دقیقه 93 گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

فصل 85: شکست 3-2 مقابل ابومسلم در ثامن مشهد. حسین بادامکی گل اول را زد و فراز فاطمی هم زننده گل دوم پرسپولیس بود.

فصل 86: برد 3-2 نفت در آبادان. آشوبی، خلیلی و نیکبخت گلهای پرسپولیس را به ثمر رساندند که نوید بخش یک فصل زیبا برای هواداران بود.

فصل 87:  برد 1- صفر سایپا در آزادی، در این بازی سایپا میزبان بود. پژمان نوری زننده تک گل پیروزی بخش پرسپولیس بود.

فصل 88: تساوی پرگل 3-3 مقابل مس در کرمان. هادی نوروزی دو گل زد و شیث رضایی گل سوم را از یک ضربه پنالتی به ثمر رساند.

فصل89: تراکتورسازی در آزادی؟
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:goal.com