مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز گفت: در بازی فردا مقابل پرسپوليس به احتمال قوی هواداران تيم ما بيشتر از حريف تهرانی خواهند بود...

 


رسول خطيبی  تصريح کرد: بدون ترديد تيم تراکتورسازی پرهودارترين تيم ليگ بوده و طرفداران پرشورتری نسبت به ساير تيم‌ها دارد و انتظار می رود در بازی فردا در ورزشگاه آزادی تهران، نيز اين مهم بار ديگر به همگان ثابت شود.

وی درباره وضعيت تيم تراکتورسازی برای رويارويی با تيم پرسپوليس، اظهارداشت: درست است که شماری از بازيکنان تراکتور از اين تيم رفته‌اند اما با اضافه شدن نفرات جديد، تيم شرايط خوبی پيدا کرده و می توان ادعا کرد که نسبت به سال گذشته بهتر و قوی تر شده ايم.

خطيبی با بيان اينکه تمامی نفرات تيم و اعضای کادر فنی دوست دارند امسال با کسب عنوان قهرمانی ليگ، هديه ای ارزنده به هواداران بدهند، گفت: بايد به اين نکته هم توجه داشت که تراکتور سازی با تغيير مديريت رو برو شده است اما با اين حال درصدديم حداقل سهميه آسيايی را کسب کنيم.

وي،بازی تيم های تراکتور و پرسپوليس را يکی از بازی های مهم و حساس ليگ برتر دانست و افزود: اميدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران دو تيم شاهد بازی جذابی باشند.