امسال باید 2 جام برای هوادارانمان کسب کنیم

 

"سپهر حیدری" در رابطه با آخرین شرایط پرسپولیس گفت: در حال حاضر که از آمادگی کامل برخورداریم. در برنامه‌ریزی منظمی که داشتیم تمرینات بدنسازی خود را پله‌پله دنبال کردیم و با انجام بازیهای دوستانه از لحاظ تکنیکی هم به هماهنگی رسیدیم.
 
وی در ارتباط با بازی مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی بعد از پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم ایران است و من مطمئنم که هواداران این تیم سه‌شنبه نیز به ورزشگاه آزادی می‌آیند تا تیم خود را تشویق کنند. ما در این بازی بیشتر از هر چیزی به حمایت هوادارانمان نیاز داریم چراکه 50 درصد توان ما را هوادارانمان تشکیل می‌دهند.

مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: خیلی‌ها می‌گویند تراکتور چند سال است که پرسپولیس را شکست نداده است اما ما کاری به آمار نداریم. تراکتورسازی تیمی است که سال دوم حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند و امسال نیز مهره‌های خوبی را جذب کرده است. اگر می‌خواهیم جام قهرمانی را بدست بیاوریم باید از اولین بازی به دنبال پیروزی باشیم و از تجربه پارسال استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل اول پیروزی در هر بازی حکم 6 امتیار را برای ما دارد چراکه در نیم‌فصل دوم تیمها خسیس می‌شوند و کمتر امتیاز از دست می‌دهند. بعد از بازی با پیکان انتقادهای زیادی از ما صورت گرفت اما برخلاف همه این صحبتها باید بگویم که بازیکنان خط دفاعی امسال کاملا آماده هستند. فقط رضا نورمحمدی تازه به جمع ما ملحق شده که من با شیوه بازی وی آشنایی دارم و در طی تمرینات و بازیهای تدارکاتی شیث نیز با رضا هماهنگ شد. با شروع لیگ مشاهده می‌کنید که پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد.

او در ادامه افزود: آنقدر خوب کار می‌کنم که قطبی مجبور شود مرا به تیم ملی دعوت کند چراکه نمی‌خواهم بازیهای جام ملتها را از دست بدهم. واقعا حیف است که هیچ بازیکنی از خط دفاع پرسپولیس جایی در تیم ملی نداشته باشد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ما امسال باید 2 جام برای هوادارانمان کسب کنیم چراکه به آنها بدهکار هستیم و فصل پیش خیلی آنها را اذیت کردیم اما امسال تمامی زحمات آنها را جبران خواهیم کرد. 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsfootball.com