اما به نظر می رسد برگزاری بازی در روز میانی هفته و البته افزایش قیمت بلیت ها مانع از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها شود.

 

 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شاید یکی از دلایل استقبال کم تماشاگران از هفته اول لیگ برتر افزایش قیمت بلیت ها باشد.

حبیب کاشانی که پس از پیروزی یک بر صفر سه شنبه شب پرسپولیس برابر تراکتورسازی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: برای بازی اول که تیم ها از بدنسازی خارج شده اند، وضعیت راضی کننده بود و از اینکه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم خوشحالیم.

وی با بیان اینکه امیدوار است روند موفقیت های پرسپولیس در ادامه لیگ دهم نیز ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: قطعا پرسپولیس بازی به بازی بهتر می شود در آینده شاهد عملکرد بهتری از بازیکنان خواهیم بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است. خصوصا اینکه این بار ما برای تیم خوب تراکتورسازی به میدان رفتیم.

حبیب کاشانی در مورد عدم استقبال خوب تماشاگران از این دیدار گفت: جا دارد از همه تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند تشکر و قدردانی کنم. اما به نظر می رسد برگزاری بازی در روز میانی هفته و البته افزایش قیمت بلیت ها مانع از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها شود. به هر حال خیلی از تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند دانش آموزان و یا نوجوانان کم بضاعت هستند که توانایی خرید بلیت 8 هزار تومانی را ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد سالن کنفرانس خبری را در اختیار مربیان قرار نمی دهند گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما زمانی که باشگاه ورزشگاه آزادی را برای انجام یک دیدار اجاره می کند، شامل سالن نشست خبری هم می شود . با این حال نمی دانم چرا چنین تصمیمی گرفته شده است.

حبیب کاشانی در پایان گفت: پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی به این پیروزی نیاز داشت و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به این پیروزی ها ادامه دهیم.
گرد آوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع : fardanews.com