سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: هرگاه فرهاد مجيدی و يا هر بازيكن ديگری كه از حضور در تيم ملی خداحافظی كرده‌اند، برای حضور دوباره اعلام آمادگی كنند، كادر فنی می‌تواند به آنها فرصت دهد.
 
 
 

فرارو:كارلوس كی‌روش پس از تمرین دیروز (چهار شنبه) تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از اولین اردوی تیم ملی اظهاركرد: از نمایش بازیكنانم در اولین اردوی تیم ملی راضی هستم، آن‌ها حرفه‌ای عمل كردند و سعی كردند دستورات و برنامه‌های كادر فنی را اجرا كنند. مهم‌ترین هدف ما شناسایی دقیق‌تر بازیكنان و شناخت متقابل كادر فنی از بازیكنان و بازیكنان از كادر فنی بود.

وی ادامه داد: ما در اردوی بعدی تیم ملی سعی می‌كنیم به بعضی بازیكنان دیگر هم فرصت حضور در تیم ملی را بدهیم. لیست جدیدی برای حضور بعدی اعلام خواهیم كرد، البته بازیكنان تیم‌هایی كه در مسابقات جام حذفی مسابقه دارند را به اردو دعوت نخواهیم كرد.

كی‌روش درباره دعوت نشدن بازیكنانی چون جواد نكونام و فرهاد مجیدی و در عین حال دعوت شدن علی كریمی كه برای تیم شالكه چندان به میدان نرفته بود، گفت: همه می‌دانند كه بازی‌های تیم نكونام هنوز تمام نشده است و این بازیكن نسبت به تیمش متعهد است. همچنین برخی بازیكنان دیگر هم هنوز فعالیت تیم‌های‌شان تمام نشده است. به این دلیل بوده كه بعضی بازیكنان به اردو دعوت نشده‌اند. اما در مورد فرهاد مجیدی، این بازیكن از تیم ملی خداحافظی كرده است و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم اما علی كریمی اعلام كرد حاضر است در تیم ملی بازی كند، مجیدی چنین كاری نكرد و هدف هم آن بوده كه به خواسته این بازیكن احترام بگذارم، اگر این بازیكن بخواهد در تیم ملی باشد و اعلام آمادگی كند ما هم می‌توانیم به او فرصت بدهیم.

دستیار سابق سرالكس فرگوسن در تیم منچستریونایتد درباره تقابل فرگوسن و گواردیولا در فینال قهرمانان اروپا گفت: هر دو مربی از مربیان بزرگ دنیا هستند، فرگوسن یك مربی با شخصیت، با كیفیت و با تجربه‌ای در فوتبال است و در مقابلش گواردیولا یك مربی جوان و خوبی است كه نشان داده در بازی‌های كوتاه می‌تواند عملكرد خوبی داشته باشد.

در پایان تمرین اصرار بیش اندازه‌ی یكی از خبرنگاران درباره‌ی دعوت نشدن مجیدی، باعث دلخوری كی روش شد كه سرمربی تیم ملی در پایان به او گفت: شما خبرنگار فوتبال هستید یا خبرنگار مجیدی؟

 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:fararu.com