پيكه در صفحه توييتر خود نوشته است: پويول و من اين قاب عكس فابرگاس را از رختكن آرسنال دزديديم.

 
ایرنا: گویا اشتیاق بارسلونا برای جذب 'سسك فابرگاس' هافبك و كاپیتان آرسنال فروكش نمی كند، هر چند كه او هشت سال است كاتالونیا را ترك كرده و به لندن رفته است.   
 
به گزارش ایرنا؛ در تازه ترین اقدام كه به نوشته رسانه های انگلیسی به طور قطع باعث خشم 'آرسن ونگر' سرمربی آرسنال شده است، 'جرارد پیكه' و 'كارلس پویول' دو بازیكن بارسا هنگامی كه در زمین تمرین 'كولنی' آرسنال تمرین می كردند به رختكن رفتند و قاب عكس فابرگاس را از رختكن آرسنال ربودند.

 
این دو سپس عكس خود را همراه با قاب عكس فابرگاس در توییتر گذاشتند تا نشان دهند فابرگاس هم سهمی در قهرمانی كاتالان ها در لیگ قهرمانان اروپا دارد.
پیكه در صفحه توییتر خود نوشته است: پویول و من این قاب عكس فابرگاس را از رختكن آرسنال دزدیدیم.

غول های كاتالان از نشان دادن اشتیاق خود برای بازگشت بازیكن 23 ساله به نوكمپ ابایی ندارند. هر چند كه او در هشت سال اخیر دوران درخشانی در لندن داشته است.

فابرگاس كه دانش آموخته آكادمی جوانان لامایسا در بارسلونا است، 'پپ گواردیولا' را الگوی خود می داند و می گوید به همین خاطر پیراهن شماره 4 را به تن می كند.
'آرسن ونگر' سرمربی آرسنال اصرار دارد تا حد امكان این بازیكن جادویی را در تیم خود نگه دارد و سال گذشته هم موفق شد او را به ماندن در ورزشگاه امارات متقاعد كند.

با این حال اصرار این مربی فرانسوی نتوانسته مانع از بروز اشتیاق بازیكنان و كادر مربیگری بارسلونا برای بازگشت فابرگاس به این باشگاه شود.

پیكه، ژاوی و كارلس پویول از هر فرصتی برای اظهار نظرهای شاعرانه نسبت به این هم میهن خود استفاده می كنند.

سال گذشته و در مراسم جشن قهرمانی اسپانیا در جام جهانی، پیكه و پویول، فابرگاس خجالتی را احاطه كردند و او را مجبور كردند پیراهن بارسلونا را به تن كند.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:irna.ir
 
مطالب داغ ورزشی :   
گفتگویی خواندنی با علی پروین/200 میلیون می گیرم برم تلویزیون!  
گزارش تصویری از جشن قهرمانی بارسا در چمیپونزلیگ
ستاره سینمای محبوب ناصر حجازی کی بود؟
آقازاده یک فوتبالیست سابق در نقش یک ضد انقلاب!
رکوردشکنی مسی در ویمبلی