فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال در حالی اعلام شد که در میان آنها نام حامد سهراب نژاد، بازیکنی که سال گذشته به طور رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد هم قرار دارد!
 
مهر: پنجم آذرماه سال گذشته و بلافاصله پس از برگزاری دیدار مرحله رده‎بندی شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گوانگجو حامد سهراب‌نژاد در سن ۲۸ سالگی به طور رسمی از حضور در میان ملی خداحافظی کرد. این بازیکن که از سال ۸۰ عضو تیم ملی بسکتبال شد پس از کسب مدال بازی‎های آسیایی چهار گوشه زمین را بوسید و به طور رسمی خداحافظی خود از میادین ملی را اعلام کرد. حتی دیگر بازیکنان تیم ملی او را روی دوش گرفتند و در مراسم خداحافظی‌اش شرکت کردند.

با این حال نام حامد سهراب‎نژاد در فهرست جدیدی که از سوی سازمان تیم‌های ملی بسکتبال و به منظور آغاز تمرینات تیم ملی منتشر شده است در کنار ۳۶ بازیکن دعوت شده دیگر به چشم می‎خورد! قرار است تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا آماده شود. اردوهای این تیم از ۱۶ خردادماه آغاز می‎شود.

اسامی ۳۷ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال به شرح زیر است:

صمد نیکخواه بهرامی، موسی نبی پور، مهدی کامرانی، روزبه ارغوان، جواد داوری، رضا لطفی، مهراد آتشی، نوید فراهانی،

محمدزارعی، اصغر کاردوست، جابرروزبهانی، امیر صباغیان، حامدآفاق، مجید قاسم‌زاده، اوشین ساهاکیان، مهدی شیرجنگ، آرن داودی، امیر امینی، محمدرضا اکبری، علی جمشیدی، مهدی اسماعیلی، امیرحسین تاتاری، محمدرضا فلاحت، ساسون آبرامیان، عماد سلمانی، نیما بخشی، محمد امجد، امیرتیمور احسانی، علی باهران، حسین زاده، سامان ویسی، ارسلان کاظمی، صالح فروتن، حامد سهراب نژاد، محسن مرادخانی، حامد حدادی، ابراهیم رستمی.

بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا ۲۴ شهریورماه تا ۳ مهرماه در ووهان چین برگزار می‌شود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی : 
داستان ناصر حجازی و آن دختر سرطانی  
حرکت ارزشی بازیکنان بارسا/ آبیدال به دلیل پیروزی بر سرطان ، کاپ قهرمانی را روی سر برد
گزارش تصویری: تصاویر منتخب فینال ومبلی
عکس/ سنگ مزار مرحوم حجازی
عامل مرگ مرحوم حجازی مشخص شد