امیر قلعه نویی در برنامه 90 گفت:« الحمد الله هیچ وقت هیچ چیزی در برنامه شما به نفع من نیست.»
 
خبرآنلاین: امیر قلعه نویی پس از یک فصل پر هیاهو با برنامه 90 مهمان عادل فردوسی پور شد و بیش از یک ساعت و نیم کل و کل ، با یکدیگر را سپری کردند. فردوسی پور از بیانیه های باشگاه سپاهان به شدت گلایه داشت و قلعه نویی هم که مثل همیشه عادل را دشمن شماره یک خود می نامید.

 به گزارش خبرآنلاین ؛ قلعه نویی تکه های مختلفی چون اجنبی پرست ، بزرگترین دشمن و ... را به فردوسی پور انداخت و در سوی مقابل هم فردوسی پور تا می توانست از خجالت قلعه نویی در آمد. بحث درباره پیامک های 90 و اینکه قلعه نویی گفت خیلی اعتقادی به پیامک ها ندارد ، بهانه ای بود برای فردوسی پور که به قلعه نویی گیر بدهد و در سوی دیگر هم قلعه نویی تا می توانست با بهانه هایی چون تماس قاضی شریفی و عادل سر بخشش کریمی و گفتن این جمله به ابراهیم زاده که دوست دارد ذوب آهن قهرمان شود ، سعی می کرد عادل را به گشوه رینگ ببرد. قلعه نویی که مدام می خندید به عادل گفت :

« من کنار زمین عصبانی می شوم و مثل ماجرای کاظمیان ممکن است داد بزنم و حرفی هم بزنم. نمی توانم دروغ بگویم. بله من حرف می زنم. گاهی هم حرف های غلیظی می زنم. مگر فرگوسن از این کارها نمی کند. مربی عصبانی می شود و حرف می زند.»

این کل و کل ها ادامه داشت و در یکی از بخش های برنامه بحث به قضاوت مردم کشید تا عادل بگوید:« مردم خودشان خیلی خوب می دانند چه کسی حرف حق می زند و چه کسی ریاکاری دارد.» قلعه نویی هم با آرامش گفت:« دقیقا همین است. مردم مرا می شناسند.»

قلعه نویی که به عکس فردوسی پور ، آرام به نظر می رسید در بخشی از برنامه گفت:« فکر کنم 2 هزار بار گفتی بیانیه.»

عادل هم گفت:« بله ، وقتی می بینم به من تهمت می زنند ، شاکی می شوم و دلخور هستم.»
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
آتیلا حجازی: آقای ضرغامی! هنوز هم پدرم ممنوع‌التصویر است؟
بازگشت ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی به فوتبال+عکس
رونالدو بهترین گلزن دنیا شد/ نوروزی بالاتر از اتوئو و برباتوف ایستاد
مدیر سابق رئال‌مادرید: مورینیو مانند هیتلر است!
بهداد سلیمی قهرمان قهرمانان شد