جالب است بدانید که آقای ساکت اخیرا به من گفت به همان مکه ای که با هم رفته‌ایم قسم که هزینه خرید بازیکنان سپاهان در فصلی که گذشت ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده...
 
 
 
تابناک: سرمربی تیم فوتبال سپاهان در برنامه شب گذشته 90 در مورد مخارج سپاهان در فصل گذشته اظهار داشت : مبلغ ۱۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان خرج سپاهان در فصل ۹۰-۸۹ بوده است البته فردوسی پو اعتقاد داشت این مخارج بیش از این رقم بوده است .

وی همچنین ادامه داد : جالب است بدانید که آقای ساکت اخیرا به من گفت به همان مکه ای که با هم رفته‌ایم قسم که هزینه خرید بازیکنان سپاهان در فصلی که گذشت ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده که با احتساب قراردادهای اعضای کادر فنی و مخارج تیم اعم از ایاب و ذهاب و هتل بیشتر از ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نشده است.

بنده از شما می خواهم این هزینه ها را با هزینه های چند تیم دیگر مقایسه کنید و سپس بگویید ما ریخت و پاش کرده ایم یا دیگران.

امیرقلعه نویی درباره برنامه‌های خود برای سپاهان آینده گفت: ۸۰ درصد تیم را حفظ می کنیم و قصد داریم امسال تیم خود را نهایتا با ۱۸ بازیکن ببندیم و در کنار آنها از نفرات جوان خود استفاده کنیم.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
دایی: مگر( 2 زار) پول کف دست جمعیت گذاشتم؟
این 5 پرسپولیسی را کروش به تیم ملی می آورد
قلعه‌نویی: تهدید کجا بود، نرفتنم به مراسم حجازی دلیل دیگری داشت
حجازی بالاخره به منچستر رسید/عکس
در اقدامی جالب/ پیام خلبان به مسافران: پرسپولیس بُرد!