من و آقاكريم به غير از فوتبال در بيرون از زمين نيز با يكديگر رفيق هستيم. فوتبال مانعی برای از بين رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خيلی‌ها من و كريم در اين مدت در بيرون از زمين چمن همديگر را می‌ديديم و با همديگر حرف می‌زديم.
   

فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس به بازیكنان گفتم شما فقط فكر بازی باشید، من دعوا می‌كنم.

 علی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پس از بازی با سپاهان این اولین تمرین جدی ما بود كه برگزار كردیم. به مدت دو روز فقط ریكاوری می‌كردیم تا بازیكنان را به شرایط بازی فردا برسانیم.

وی افزود: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم. شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. انشاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌كنیم.

دایی خاطرنشان كرد: من مطمئن هستم كه از همه لحاظ روی پرسپولیس در این بازی فشار است. ما می‌دانیم هوای اهواز گرم است و خیلی از عوامل هستند كه شاید آنجا برای ما مشكل باشد اما تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌های من بسیار با انگیزه هستند.

دایی خاطرنشان كرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و كمك خدا طلسم عدم موفقیت خودمان در اهواز را با یك برد شیرین مقابل فولاد بشكنیم. ما در این بازی محروم نداریم اما مصدوم داریم.

دایی در جواب سؤالی كه نقش مصدومان شما در عدم ناكامی در فصل جاری چه اندازه بوده است نیز گفت: تمام بچه‌های من با انگیزه هستند. آنهایی كه الان مصدوم هستند برای پرسپولیس زحمت كشیده‌اند اما عادت كرده‌ایم بدون آنها بازی كنیم. من به آنها نیز می‌گویم دستتان درد نكند.خوشبختانه سایر بازیكنان جای خالی مصدومان ما را پر كرده‌اند.

وی همچنین درباره اینكه حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه وارد كرده‌اند یا خیر گفت: خدا را شكر اجازه این كار را ندادیم. به بچه‌ها گفتم شما باید فكر بازی باشید و من دعوا می‌كنم. شما فقط در زمین هر چه در توان دارید به نمایش بگذارید، برای پرسپولیس افتخار كسب كنید و دل هواداران را شاد كنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده كاری خودش گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد از آن می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم. فعلا فقط به فكر موفقیت در جام حذفی هستیم.

دایی درباره حضور امروز كریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: من و آقاكریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یكدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و كریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متأسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند.

وی افزود: برخی بدانند رفاقت من و كریم طوری نیست كه بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و كریم با فوتبال سست نمی شود و مطمئن باشید همیشه محكم تر خواهد شد.

دایی خاطرنشان كرد: باقری لطف كرد و امروز بر سر تمرین آمد و به بازیكنان روحیه خوبی داد. انشاءالله همیشه موفق باشند. او اسطوره است و هیچكس هم نمی‌تواند خدشه‌ای به رفاقت من و كریم وارد كند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
دايی : پرسپوليس تيم ملی فوتبال ايران را شكست داد 
اتهام بازداشت شدگان مراسم خاکسپاری حجازی 
انتخاب سرمربی تیم ملی با استفاده از یك پیشگو! 
شطرنج سه نفره اختراع شد + عکس 
قلعه نویی در گفت و گوی مستقیم با ترکی/دستت درد نکند،عجب قضاوتی بود!