سرمربی تیم استقلال در خصوص به كار گرفتن عناصر هجومی در نیمه دوم متذكر شد: ‌به هر ترتیب نظم تیم ملوان در نیمه دوم به هم ریخت و باید از این بی نظمی استفاده می‌كردیم، به همین دلیل نفراتی به بازی آوردم كه با فشار بر روی دروازه ملوان بتوانند به گل دست یابند.
 

ایسنا: پرویز مظلومی پس از باخت دو بر یك استقلال و حذف از جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: به هر ترتیب به تیم ملوان و تماشاگرانش بابت صعود به فینال تبریك می‌گویم، ولی بازیكنان استقلال در هر دو نیمه سوار بر بازی بودند و صاحب موقعیت‌های زیادی شدند، در بازی كه روزمان نبود از رسیدن به پیروزی بازماندیم.

به گزارش ایسنا؛ وی تصریح كرد: از تلاش بازیكنانم در این دیدار واقعا راضی هستم چرا كه فوتبالشان را به خوبی بازی كردند ولی ضرباتشان با بی دقتی و بدشانسی به گل تبدیل نشد. حق استقلال حذف شدن نبود و به دنبال رسیدن به فینال و كسب قهرمانی بودیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص به كار گرفتن عناصر هجومی در نیمه دوم متذكر شد: ‌به هر ترتیب نظم تیم ملوان در نیمه دوم به هم ریخت و باید از این بی نظمی استفاده می‌كردیم، به همین دلیل نفراتی به بازی آوردم كه با فشار بر روی دروازه ملوان بتوانند به گل دست یابند. در واقع مقابل ملوان همه كار كردیم جز گل زدن.

پرویز مظلومی در ادامه با انتقاد از قضاوت داور این دیدار تصریح كرد:‌ داور این بازی تحت تاثیر جو استادیوم قرار داشت و در پایان فقط چهار دقیقه به عنوان وقت تلف شده اعلام كرد.دنبال بهانه ‌تراشی نیستم، شاید اگر داور 10 دقیقه هم وقت اضافه می گرفت باز هم به استقلال به گل دوم نمی رسید ولی از یدالله جهانبازی انتظار داشتم كه قانون را در خصوص وقت اضافه اعمال كند.

سرمربی استقلال تهران خاطر نشان كرد:‌ تمرینات روزهای اخیر استقلال تحت تاثیر فوت مرحوم ناصر حجازی بود و بازیكنانم به همین دلیل عصبی بودند كه این نكته در جریان این دیدار نیز مشهود بود، چرا كه هیچ گاه بازیكنان استقلال این قدر با استرس و عصبانیت بازی نمی‌كردند، به هر حال تلاشمان خوب بود و تا دقیقه 90 برای دستیابی به هدف جنگیدیم كه از بازیكنانم سپاسگذارم.

پرویز مظلومی در خصوص ادامه همكاری با استقلال برای فصل آینده خاطر نشان كرد: برای فصل بعد با استقلال تهران قرارداد دارم و برای ادامه حضورم تابع تصمیم مدیران باشگاه خواهم بود.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
آقای فردوسی‌پور شما اجنبی‌پرست هستی  
نيكبخت‌واحدی مجوز بازی در ليگ برتر را به‌دست آورد
چرا مایلی کهن روزه سکوت گرفته است؟
کل و کل اساسی امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور
اقدام عجیب صدا و سیما: تصویر عابدزاده پخش نشد!