نوشادی، مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال به دلیل اعتراض به عملکرد یدالله جهانبازی در اواخر نیمه نخست از زمین اخراج شد. وی در هنگام خروج از زمین به اعتراض‌های خود ادامه داد که...
 
مهر : دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در حالی در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد که پس از اخراج هادی تامینی مدافع تیم ملوان تماشاگران تیم میزبان نوع شعار دادن خود را تغییر دادند و با موضع گیری علیه داوران، آنها را متهم به دریافت پول کردند و شعار می دادند که "داور پولکی، همینه، همینه"!
 
- حواشی دیگر این دیدار پرحاشیه را در زیر می‌خوانید:
 * نوشادی، مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال به دلیل اعتراض به عملکرد یدالله جهانبازی در اواخر نیمه نخست از زمین اخراج شد. وی در هنگام خروج از زمین به اعتراض‌های خود ادامه داد که این مسئله با شعارهای هواداران ملوان علیه وی همراه شد.
 
* مهرداد اولادی پس از به ثمر رساندن گل دوم تیم ملوان حرکات آکروباتیکی انجام داد که حرکت دوم او ناقص بود و باعث شد این بازیکن روی زمین بیافتد. وی در ادامه شادی پس از گلش به سمت فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان رفت و بشدت او را در آغوش گرفت که بعلت سرعت مهاجم ملوان هر دو روی زمین افتادند!
 
* در دقیقه 60 پس از خطای هادی تامینی روی آرش برهانی، محمود فکری، مربی تیم استقلال اعتقاد داشت باید به بازیکن ملوان کارت زرد نشان داده شود که یدالله جهانبازی با تاخیر این کار را انجام داد و مدافع ملوان را اخراج کرد.
 
* پس از اخراج تامینی، پژمان نوری بشدت به حسن کامرانی‌فر، کمک داور اول مسابقه اعتراض کرد و سپس نوبت به فرهاد پورغلامی رسید که به داوران اعتراض کند. حاصل این اعتراض‌ها اخراج سرمربی ملوان از زمین مسابقه بود.
 
* پورغلامی پس از اخراج پشت میله‌های کنار زمین ایستاد و توصیه‌های فنی خود را توسط محمد حبیبی به بازیکنان ملوان منتقل می کرد.
 
* پیش از اخراج هادی تامینی تماشاگران ملوان بارها بارها با شعار" نه قرمز، نه آبی، سپید آسیایی تیم خود را تشویق می کردند اما پس از این اخراج شعارهای غیراخلاقی بر ورزشگاه حاکم شد، البته آنها در اواخر بازی بشدت بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند.
 
* بعد از اخراج هادی تامینی بازیکنان ملوان قصد داشتند زمین مسابقه را ترک کنند اما با وساطت مدیران ملوان و بازیکنانی چون اولادی از این کار خودداری کردند.
 
* پرویز مظلومی در نیمه دوم کمتر از روی نیمکت بلند شد و محمود فکری آبی پوشان را هدایت می کرد.
 
* در اواسط نیمه دوم پژمان نوری یک تنه به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد و برخوردی با وحید طالب لو داشت که کاپیتان ملوان معتقد بود، این صحنه پنالتی بوده است. تاکید داور به ادامه بازی اعتراض شدید پژمان نوری و ملوانی‌ها را به دنبال داشت.
 
* پس از بصدا در آمدن سوت پایان بازی بازیکنان، مربیان و تماشاگران ملوان جشن و پایکوبی به راه انداختند و این در حالی بود که بازیکنان تیم استقلال به ویژه فرهاد مجیدی به داور اعتراض می کردند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
 
مطالب داغ ورزشی:
حجازی و داستانش با آن دختر
روز بی پولی؛ورزش ایران به گدایی افتاد
لیست خرید استقلال فاش شد !
مظلومی: فوت حجازی تیمم را تخریب كرده بود!
نیمه نهایی جام حذفی در بهشت زهرا!