بركناری قریب الوقوع عادل فردوسی پور از مشاورت ورزشی NIOC و قطع منافع، باعث شده وی از سرمایه رسانه ملی برای نفع شخصی خود و تخریب چهره های اصولگرای پیشرو و مقامات دولتی از جمله معاون اول رییس جمهور سوء استفاده كند.


آینده: پس از برنامه جنجالی «90» هفته اخیر كه اكثر كارشناسان، نمایندگان مجلس و طیف های مردم و همچنین نزدیك به دو میلیون و هفتصدهزار پیامك به این برنامه در مخالف با انتقال تیم ها، منجر به تحت فشار گرفتن جریانات دولتی به خاطر پیگیری این تصمیم سیاسی و فاقد عقبه كارشناسی قابل دفاع بود، مطابق  پیش بینی آینده، حملاتی در قالب سه موج برای ضربه زدن به این برنامه راه افتاد، كه سومین موج این حملات اتهام سازی برای مجری سالم برنامه نود و انتساب موارد مالی به عادل بود كه با ناموفق بودن دو موج نخست، امروز موج سوم توسط جریان انحرافی كلید خورد.
 پس از اتفاقاتی كه در طولانی ترین برنامه زنده ورزشی تاریخ صداوسیما به وقوع پیوست و استدلال های ضعیف برای انتقال تیم های فوتبال از محل بومی شان به دیگر شهرها با اهداف سیاسی، زیر سوال رفت، «آینده» با توجه به تحركات پیش بینی كرد كه حملات شدیدی به واسطه این برنامه فردوسی پور بر علیه او و برنامه اش شكل بگیرد كه به سرعت این پیش بینی تحقق یافت.

در ابتدا برخی مسئولان كه نامشان در این برنامه برده شده بود و در انتقال تیم ها به شهرستان ها نقش داشتند، به تحریك برخی اطرافیان تماس هایی گرفتند تا با فردوسی پور برخورد شود و در مواضعش تعدیل صورت پذیرد اما این تحركات حاصلی نداشت. در موج دوم شاهد صدور بیانیه ها و حتی تهدید به شكایت و درخواست ممنوع التصویر شدن بودیم كه این موج هم آنچنان بلند نبود كه بتواند عادل را غرق كند. اینچنین بود كه جریان انحرافی كه علی الظاهر مصالحی در انتقال تیم ها دارند، خشمگین شده، به میدان آمد و در سایت «هفت صبح»، با درج مطلبی تحت عنوان «دلیل حملات ضددولتی عادل فردوسی پور فاش شد.»، موج سوم را كه شامل تهمت و تخریب با شیوه های كثیف و غیراخلاقی مبتنی بر تولید اخبار دروغ است، به راه انداخت.

سایت هفت صبح متعلق به  آقای «م»در ادعایی كذب نوشت: «فردوسی پور از مشاوران شركت ملی نفت ایران است كه در هفته های اخیر زمزمه های بركناری وی از این منصب قوت گرفته است. همزمان با انتشار این اخبار، فرودسی پور به بهانه فوتبال منهای سیاست در حركتی خودجوش! به شدت و به صورت غیرمتعارف با با انتقال تیم نفت تهران به اراك مخالفت كرده و برنامه خود را به تریبونی علیه سیاست های تمركززدایانه دولت تبدیل كرده است.

بركناری قریب الوقوع عادل فردوسی پور از مشاورت ورزشی NIOC و قطع منافع، باعث شده وی از سرمایه رسانه ملی برای نفع شخصی خود و تخریب چهره های اصولگرای پیشرو و مقامات دولتی از جمله معاون اول رییس جمهور سوء استفاده كند. جالب اینجاست كه فردوسی پور كه كاملا از مناسباست سیاسی و اقتصادی شركت ملی نفت ایران، تیم های دولتی و ... بهره مند بوده است، این حملات را با بهانه «فوتبال منهای سیاست» دنبال می كند!»
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:ayandenews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
پایان 90 جنجالی: نتیجه می گیریم رای مردم مهم نیست!
فوتبالیست‌های عشق ماشین !
شعار تبانی هواداران ملوان و درخواست پرسپوليسی‌ها از كاشانی
پرسپوليس 4 – ملوان 2؛ توفان سرخ در نيمه مربيان
فردوسی پور را رنگی و سیاسی نکنیم