سرپرست باشگاه استقلال با تاکید دوباره بر ادامه همکاری با پرویز مظلومی و تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه خاطرنشان کرد: برخی‌ها مدعی بودند از هفته ششم فصل گذشته همکاری مظلومی با باشگاه استقلال پایان می‌یابد اما او فصل آینده هم با ما خواهد بود.
 
مهر: فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: طی روزهای گذشته بارها گفته‌ام و بازهم می گویم، فصل آینده تیم استقلال با هدایت پرویز مظلومی به میدان می رود. اینکه فلانی سرمربی استقلال می شود و مظلومی از تیم ما می رود، مربوط به امروز و دیروز نیست. از سال گذشته زمانی که لیگ شروع شد می گفتند مظلومی می رود. هفته ششم می رود، هفته هشتم می رود. این هفته ها آمدند و رفتند بازهم مظلومی ماند و مطمئن باشید او با ما می ماند.

وی در ادامه افزود: در هفته‌های پایانی لیگ آنهایی که پیشگویی شان غلط از آب درآمده بود، بازهم دست به پیش بینی زدند و می گفتند مظلومی می رود. هنوز هم آنها پیشگویی می کنند اما بدون توجه به این مسائل ما کار خود را دنبال می کنیم. مظلومی سرمربی تیم ماست چرا که با باشگاه قرارداد دو ساله دارد. اصلا با نظر او برای جذب بازیکنان جدید و کنار گذاشتن بازیکنانی که مایل به ادامه همکاری با آنها نیستیم اقدام می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بازیکنانی که مدنظر داشتیم مذاکره کرده‌ایم که با نتایج خوبی هم این مذاکرات همراه بوده است. البته منتظریم تا این بحث سقف قرارداد مشخص شود و پس از آن اقدام به عقد قرارداد می کنیم. باید ببینیم چه تیم‌ها و بازیکنانی این سقف قرارداد را رعایت می کنند و آنهایی که سقف را رعایت نمی کنند، چطور با آنها برخورد می کنند و... آن وقت برای عقد قرارداد نهایی با بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

فتح الله زاده با تاکید براینکه تا به امروز فقط ابوذر رحیمی و جاسم کرار با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده‌اند، در خصوص مذاکره با سیدمهدی رحمتی گفت: ما برای پست دروازه بانی سه گزینه وحید طالب لو، محمد محمدی و سیدمهدی رحمتی را مدنظر داریم که از این فهرست سه نفره دو دروازه بان را برای فصل بعد انتخاب کرده و با آنها قرارداد امضا می کنیم.

وی در واکنش به انتشار فهرست بازیکنان مازاد استقلال گفت: فهرست مازاد؟! من سرپرست باشگاه استقلال هستم و اگر فهرست مازادی هست باید من آن را ببینم و تایید کنم. تا به امروز آقای مظلومی به من فهرست بازیکنان مازاد خود را ارائه نکرده است. قرار است روز شنبه ایشان فهرست بازیکنانی را که نمی خواهد به ما بدهد تا براساس آن با بازیکنان مورد نظر مذاکره کنیم. اگر نتوانیم با نفراتی که می خواستیم امضا قرارداد کنیم، نفرات فصل گذشته خود را حفظ می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید براینکه تا به امروز بازیکنی خواهان جدایی از استقلال نشده است، گفت: من پیش از این هم گفته بودم، بازیکنان ایرانی که در این فصل جذب خواهیم کرد نهایت سه یا چهار نفر خواهند بود و سعی می کنیم با جذب نفرات خوب خارجی تیم خود را کامل کنیم.

فتح الله زاده همچنین مدعی شد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات دست به ریخت و پاش نمی زند، گفت: همیشه دوست داشته‌ام استقلال تیمی باشخصیت و قدرتمند باشد. این خواسته من نیست، بلکه همه هواداران نیز استقلال را اینطور می خواهند. ما امسال به گونه‌ای عمل می کنیم که فصل بعد همچنان مدعی قهرمانی لیگ برتر باشیم و یک جام نیز به هواداران هدیه بدهیم.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
تهدید میلاد میداوودی !  
رونمایی از مشعل المپیک ۲۰۱۲ لندن + عکس
یک فوتبالیست مهمترین مرد رمی بعد از پاپ
علی کریمی و فردوسی‌پور همبازی شدند
سه سال مربیگری و سه قهرمانی؛ دایی در آستانه یک رکورد جالب