شواهد نشان می​دهد كه در صورت توافق نهايی طرفين، عقيلی جايگزين سلمان عيسی مدافع بحرينی تيم العربی خواهد شد كه برای تمديد قرارداد با اين تيم به توافق نرسيد.
 
 
گل: هادی عقیلی مدافع سپاهان اصفهان گفت: مسئولان تیم العربی قطر مذاكرات مقدماتی را با من انجام دادند و برای نهایی شدن این مذاكرات هفته آینده به دوحه سفر می​كنم.

به گزارش گل به نقل از ایرنا، این بازیكن روز پنجشنبه در گفت​وگوی اختصاصی با سایت العنابی قطر اظهار داشت: مذاكرات باشگاه العربی با من از مدت​ها پیش آغاز شده و هنوز به پایان نرسیده است. وی افزود: هنوز قراردادی بصورت رسمی با من امضاء نشده است و در صورتی كه همه درخواست​هایم از سوی مسئولان العربی پذیرفته شود این قرارداد امضاء خواهد شد.

عقیلی اضافه كرد: مسئولان العربی قطر درحال اخذ ویزا برای سفر من به دوحه هستند و درصورتی كه توافق نهایی با این تیم انجام شود، قراردادم بصورت رسمی هفته آینده امضاء می​شود. سایت العنابی قطر در ادامه نوشت: شواهد نشان می​دهد كه در صورت توافق نهایی طرفین، عقیلی جایگزین سلمان عیسی مدافع بحرینی تیم العربی خواهد شد كه برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسید.

عقیلی در این گفت​وگو از افشای مبلغ پیشنهادی باشگاه العربی قطر خودداری كرد و افزود: در حال حاضر نمی​توانم پیرامون مسائل مالی صحبت كنم زیرا مذاكرات در این خصوص نهایی نشده است. وی درباره مدت​زمان این قرارداد نیز گفت: برای مدت زمان قرارداد تاكنون توافقی حاصل نشده است اما مسئولان باشگاه العربی خواستار عقد قرارداد به مدت دو فصل هستند.

سایت العنابی قطر نوشت: این بازیكن 30ساله تیم سپاهان با اشاره به این​كه دوران پایان ورزش حرفه​ای خود را طی می​كند ابراز امیدواری كرد بتواند این دوران را با موفقیت در فوتبال قطر پشت سر بگذارد.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
اعتراض باشگاه ملوان به گزارش جواد خیابانی در بازی با پرسپولیس  
"مس سرچشمه" در کرمان می‌ماند/ لغو انتقال به همدان و انتخاب هیئت مدیره
فردوسی پور مشاور شركت ملی نفت است و بركناری اش قوت گرفته!
انتقال تیم فوتبال نفت به اراک قطعی شد
سيدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در فصل آينده