احمدرضا عابدزاده ، سنگربان افسانه ای پرسپولیس به انزلی رفت اما بازی پرسپولیس را از ورزشگاه ندید.
 
 
تابناک: عابدزاده که پس از مدت هاحضور در آمریکا به ایران برگشته ، با گذشت دو هفته از درگذشت ناصر حجازی ، به انزلی رفت تا این بار کمی دیر تر از همیشه بر مزار یار غارش ، سیروس قایقران حاضر باشد.

احمدرضا درست روزی را برای این سفر انتخاب کرده بود که پرسپولیس داشت در ورزشگاه تختی این شهر ، بر سر قهرمانی جام حذفی مصاف می داد. با این وجود عابدزاده به ورزشگاه نرفت. او در گفت و گویی کوتاه با خبرآنلاین در این باره گفت:

« من رفتم انزلی تا به مزار سیروس بروم. الان منزل پدری مرحوم قایقران هستم و آمدم تا در کنارشان باشم. هر سال برای سالگردش می آمدم انزلی اما امسال این سفر آمریکا نگذاشت تا فروردین ماه اینجا باشم. من و سیروس ، دوستانی صمیمی بودیم و تا ابد نمی توانم خوبی هایش را فراموش کنم. فکر کنم در فاصله دو نیمه بازی پرسپولیس بود که رسیدیم سر مزارش و بعد از آن هم به خانه پدرش آمدیم.»

او درباره قهرمانی پرسپولیس هم گفت:« خوشحالم از اینکه پرسپولیس قهرمان شده . این قهرمانی باعث خوشحالی تماشاگران می شود و من هم از اینکه آنها خوشحالند ، خوشحالم وگرنه دیگر چیزی غیر از تماشاگران تیم وجود ندارد که برای من جالب باشد.»
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
تيم‌ملی ‌كشتی ‌فرنگی ‌جوانان ‌قهرمان ‌آسيا شد
کارشکنی آمريكا برای زن ورزشکار محجبه
استقلال با محمد نصرتی به توافق رسید
دیدار سجادی با آقای خاص برای وزارت ورزش
تیم فوتبال استیل آذین به سمنان واگذار شد