سرمربی پرسپوليس گفت: خيلی‌ها همه جور خط و خطوط داده بودند تا موفق نشوم.
 
فارس: پس از اهدای كاپ قهرمانی به بازیكنان پرسپولیس علی دایی در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به آنها گفت: شما به من بگویید در این فضاكجا باید صحبت كنم.

وی سپس با انتقاد از نحوه برگزاری جشن قهرمانی عنوان كرد: به نظر من چنین مراسمی نباشد، خیلی بهتر است. اصلا نمی‌فهمم این چه مدل برگزاری است. در همه جای دنیا قبل از فصل یك ورزشگاه را به عنوان برگزار كننده مسابقه فینال جام حذفی انتخاب می‌كنند و اصلا و ابدا هم برای فینال دو بازی نمی‌گذارند. نه اینكه مثل ما سه شنبه بازی كنیم و جمعه هم یك بازی دیگر داشته باشیم. ما فقط ماست مالی كردیم تا این مسابقه انجام شود. شما نگاه كنید ما چطور مسابقات برگزار می‌كنیم و كشورهای خارجی فینال را چگونه برگزار می‌كنند.

دایی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص تشویق هواداران گفت: من مدیون این هواداران هستم. خدا را شكر می‌كنم در آخر فصل شرمنده آنها نشدم. خیلی مسائل بود كه خیلی‌ها دوست داشتند دایی را خراب كنند اما من شرمنده مردم نشدم و امیدوارم سال دیگر این تیم با قدرت در آسیا حضور پیدا كند. قرارداد من تمام شده و اگر قرار باشد از این تیم جدا شوم با وجدان راحت خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینكه حبیب كاشانی بعد از جشن قهرمانی از پرسپولیس كناره گیری كرده، گفت: هر كسی می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد. من وظیفه‌ام بود كه تا پایان قراردادم در كنار تیم باشم و خدا را شكر می‌كنم كه یك قهرمانی آوردیم. خیلی‌ها خط و خطوط داده بودند تا موفق نشویم. آقایان از قول من گفته بودند كه من قول قهرمانی دادم اما بنده هیچ‌گاه چنین قولی نداده بودم و فقط گفته بودم سعی و تلاش خود را می‌كنیم تا قهرمان شویم. خیلی مسائل است كه من نمی‌خواهم آنها را مطرح كنم.

دایی تصریح كرد: خیلی‌ افراد هستند كه ما را تنها گذاشته بودند ولی اكنون همان‌ها با رفیق‌هایشان این‌جا هستند. از وقتی تنها شدیم خدا به ما كمك كرد. در این مدت پشت سر هم بازی كردیم. در هوای بد اهواز به پیروزی رسیدیم، 120 دقیقه با سپاهان مبارزه كردیم و دیشب تا ساعت 2:30 صبح اجازه ندادند استراحت كنیم اما باز نیمه دوم بهتر بودیم و این قهرمانی حق ما بود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
بلند قامت ترین بسکتبالیست ایران فوتبالیست شد!
حداقل ‌به نظر ‌میلیون‌ها بیننده90 احترام‌ می‌گذاشتید!
سه سال مربیگری و سه قهرمانی؛ دایی در آستانه یک رکورد جالب
علی کریمی و فردوسی‌پور همبازی شدند
یک فوتبالیست مهمترین مرد رمی بعد از پاپ