خرید جدید تیم فوتبال استقلال در فصل 90-91 به دلیل تخلف در بازی تراکتورسازی و صبای قم 6 جلسه محروم شد.
 
خبرآنلاین: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات رخ داده در دیدار صبای قم و سایپای البرز با تراکتورسازی تبریز در هفته های سی دوم و سی و سوم لیگ حرفه ای در تاریخ های 11و 25 اردیبهشت کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد.

تیم تراکتورسازی به دلیل تخلف تماشاگرانش به برگزاری 3 دیدار خانگی بدون تماشاگر در فصل 91-90 و پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین نادر باقری مربی تیم تراکتورسازی به دو جلسه محرومیت و با احتساب دستور موقت، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل تخلفات جاسم کرار، وی به 6 جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه محروم شد و با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت به پرداخت مبلغ 15 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی در خصوص محمد نصرتی و به دلیل تخلفی که در دیدار تیمش مقابل سایپا البرز انجام داد به تذکر کتبی اکتفا کرد. لازم به ذکر است، علی علیزاده بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلفات انضباطی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین علیزاده نماینده هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی،خاکسار مسئول حراست هیات استان آذربایجان شرقی و مهدی بقایی متصدی حمل برانکارد، از حضور در جلسه کمیته انضباطی خودداری کرده اند ،بر همین اساس این پرونده هنوز در دست رسیدگی است و رای در خصوص آن متعاقبا اعلام می شود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
سیدمهدی رحمتی و محمد نصرتی به تیم فوتبال استقلال پیوستند
پول مختار را به فوتبال می داديد!
و سرانجام ژنرال به تبریز رسید
درخواست عجیب گوینده ورزشگاه از هواداران
دايی‌با بازيكنان پرسپوليس‌خداحافظی‌كرد