نماينده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرايط فعلی آينده خوبی را شاهين بوشهر نمی بينم.
 
 
ایسنا: نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرایط فعلی آینده خوبی را شاهین بوشهر نمی بینم.

سید محمد امین پورفاطمی افزود: فصل گذشته با وجود همه مشکلات اما شاهد آن بودیم که تیم خوبی بسته شد. بازیکنی مثل عمادرضا به بوشهر آمد که تیمی مثل پرسپولیس حاضر بود برایش 800میلیون هزینه کند. مهاجرانی که نامش برندی در فوتبال آسیاست راهی استان ما شد، استیلی آمد اما حالا متاسفانه شاهین در یک رخوت کامل به سر می برد وبا این شرایط نمی شود آینده خوبی را برایش متصور بود.

او ادامه داد:هر روز خبر کوچ ستاره های تیم مخابره می شود.چرا هیچکس جوابگو نیست؟ مردم بارها با ما تماس گرفته اند واظهار نگرانی می کنند. این تیم تنها دلخوشی یک عده جوان است. در بوشهر غیر از امام جمعه معزز، سایر مسئولین به شاهین هیچ توجهی ندارند.تیمی که هزاران نفر پای بازی اش می نشینند نباید دچار این وضعیت باشد.این که هرشب جلسه بگذاریم وکار را به فردا بسپاریم نتیجه اش معلوم است.

پورفاطمی به جدایی کنگانی از شاهین اشاره کرد وگفت:افرادی مدیریت استان را در دست گرفته اند که معتقدند هرکس نگاهشان به گونه ای متضاد با آنها باشد حق فعالیت ندارند. گناه کنگانی این بود که مثل آنها نمی اندیشید وبله قربان گو نبود.اینها عادت کرده اند متملق ها را در کنار خود ببینند واین نگرش یک آفت وسم برای ورزش است.این نوع نگاهها ریشه شاهین با آن همه قدمت را می خشکاند.متاسفانه استاندار ما شناختی از فوتبال ندارد ومشاورین امین هم در این زمینه ندارند.مردم حق دارند نگران شاهین باشند.

وی تصریح کرد:لیگ برتر کمتر از 50 روز دیگر شروع می شود ولی ما هنوز در پی تعیین هیئت مدیره هستیم وشعار امروز وفردا می دهیم. دنبال کسانی می روند که هیچ سررشته ای از فوتبال ندارند ونمی دانند یک تیم فوتبال چند نفر است. نه فقط در بوشهر، این درد کلی فوتبال ماست. مدیرانی که نتوانند فرق آفساید وآوانتاژ را تشخیص بدهند و تنها برای منافع خود وکسب شهرت راهی فوتبال شوند چه گره‌ای از کار باز می کنند؟ یعنی علاج دردهای شاهین این افرادی هستند که در رسانه ها از آنها نام برده می شود؟

او درپایان گفت: اگر تاکنون سکوت کرده ام به خاطر آرامش شاهین است. چنانچه روند فعلی ادامه یابد ناچارم حرفهایم را بزنم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
حمله فردوسی پور به شعار کلیدی احمدی‌نژاد: به خدا که این عدالت نیست، کجاش عدالته؟  
سکوت به احترام ناصر حجازي به دستور بلاتر
حادثه‌ای که نتیجه‌اش دو عمل جراحی است / انگشت حریف رفت توی چشم فردین معصومی
همه منتقدان کفاشیان در مراسم ختم پدرش/ گزارش تصویری
وین رونی خوشحال از کاشت مو+عکس