این دو مسئول تا لحظه آخر رای گیری در خصوص سجادی در صحن مجلس باقی ماندند. این در حالی است که در هنگام رای گیری برای صلاحیت وزرا حتی رئیس جمهور و وزرا نیز باید صحن مجلس را ترک کنند.

 
فردا: در حالی که محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس از مهمانان و حامیان سجادی خواسته بود در هنگام رای گیری برای حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان صحن مجلس را ترک کنند اما دبیر و رئیس یک فدراسیون پرحاشیه در صحن مجلس باقی مانده و جالب‌تر آنکه رئیس فدراسیون در گوشه‌ای از صحن مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» جلسه رای اعتماد به حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان که در صحن مجلس برگزار شد حاشیه‌های عجیب و غریبی به همراه داشت.

یکی از این حاشیه‌ها اقدام خلاف عرف و خلاف مقررات حامیان حمید سجادی در صحن مجلس بود. بیش از ۵۰ نفر از ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و حامیان وی برای تماشای نحوه رای اعتماد مجلس به سجادی در صحن مجلس حضور یافته و در قسمت تماشاچیان مستقر شدند.

حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو و عضو فعلی شورای شهر تهران از جمله افرادی بودند که در جلسه مجلس حضور یافته و پس از پایان سخنان سجادی در صحن مجلس، این ورزشکاران و حامیان سجادی در یک اقدامی کاملا عجیب و بر خلاف مقررات مجلس از سرجای خود بلند شده و با سرو صدا با کف زدن به تشویق سجادی پرداختند.

این اقدام غیر عادی افراد مذکور اعتراضات بسیاری از نمایندگان را برانگیخت به طوری که عده‌ای از نمایندگان خواستار اخراج این عده از صحن مجلس شدند. البته اقدام این ورزشکارن و حامیان سجادی از تذکر لاریجانی نیز به دور نماند و لاریجانی با انتقاد ازاین حرکت خطاب به آن‌ها گفت: تماشاچیان ومهمانان حق هیچ گونه صبحت و اقدامی را در صحن مجلس ندارند.

سپس مسئولین حفاظت و حراست مجلس در قسمت تماشاچیان حاضر شده و از این افراد خواستند که اقدامی بر خلاف مقررات مجلس انجام ندهند.

بعد از دقایقی و در حالی که رای گیری برای صلاحیت سجادی در صحن مجلس آغازشد محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس از تماشاچیان، ورزشکارن و حامیان سجادی خواست تا مطابق آیین نامه در هنگام رای گیری صحن مجلس را ترک کنند که در این لحظه همه مهمانان و ورزشکاران صحن مجلس را ترک کرده اما آيت الهي رئیس و صديقي دبیر فدراسیون شنا بر خلاف مقررات مجلس در صحن مجلس باقی مانده و صحن را ترک نکردند.

بر اساس این گزارش این دو مسئول یک فدراسیون تا لحظه آخر رای گیری در خصوص سجادی در صحن مجلس باقی ماندند. این در حالی است که در هنگام رای گیری برای صلاحیت وزرا حتی رئیس جمهور و وزرا نیز باید صحن مجلس را ترک کنند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: fardanews.com
 
مطالب داغ ورزشی: 
استادیوم المپیك لندن بعد از مسابقات بازیافت می‌شود + تصاویر  
پیروزی قطبی و تیمش در لیگ ژاپن/ افشین : این قدر خوشحالم که پرواز می کنم!+تصاویر
آقای گل لیگ برتر محروم و جریمه شد
استیلی:آرزوی سرمربی شدن در پرسپولیس را دارم/توان هدایت پرسپولیس را دارم
رئال مادریدی ها به کشور انقلابی بحرین می روند