تماشاگران حاضر در ورزشگاه در اواخر مسابقه عليه علی كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال، شعار دادند و خواستار كناره‌گيری وی شدند.

فارس: حبیب كاشانی، حسین هدایتی، علی سعید‌لو، علی كفاشیان، مهدی تاج و عباس ترابیان در بین دو نیمه دیدار تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و عراق برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند. 

* هدایتی به همراه محمدرضا خروطی در ورزشگاه حاضر شده است. 

* علی سعید‌لو در كنار علی كفاشیان نشسته است و در حال صحبت با هم هستند. 

* بازیكنان عراق بعد از به ثمر رساندن گل‌های اول و دوم خود سجده شكر به جا آوردند. 

* دوربین عنكبوتی امروز فعال است و حركات زیادی از خود انجام می‌دهد. بازیكنان تیم فوتبال عراق نیز از این موضوع متعجب هستند و حركات این دوربین را مدام زیر نظر دارند. 

* مهدی رحمتی و جواد نكونام نیز از جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیك تماشا می‌كنند. 

* هنگامی كه امیرحسین صادقی بازیكنان تیم فوتبال استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد حدود 100 تماشاچی كه به نظر می‌رسید از هواداران آبی‌پوشان پایتخت باشند و از مصاحبه‌های اخیر وی نارحت هستند، خطاب به او گفتند كه بروی پرسپولیس بهتر است. 

* دقیقه 60 این دیدار پس از تكل یكی از بازیكنان ایران روی بازیكن عراقی درگیری فیزیكی بین بازیكنان دو تیم بوجود آمد. در همین هنگام ماركار آقاجانیان برای آرام كردن بازیكنان وارد زمین شد. علیرضا منصوریان نیز از كنار زمین بازیكنانش را دعوت به آرامش می‌كرد. 

* منصوریان از اواسط نیمه اول و بعد از دریافت گل، كنار خط زمین ایستاده بود و به نظر می‌رسد استرس زیادی داشت. 

* حبیب كاشانی كه در ورزشگاه حضور دارد با اصرار خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد، اما به آنها اعلام كرد كه به زودی در نشست خبری صحبت خواهد كرد. 

* كاشانی و مایلی كهن كه در نمازخانه ورزشگاه با یكدیگر روبرو شده بودند حدود 10 دقیقه با هم صحبت كردند. كوشا مدیرعامل سایپا نیز كه در نمازخانه حضور داشت هنگامیكه با مایلی كهن روبرو شد برخورد سردی با هم داشتند. مایلی كهن در كنار كاشانی نشسته بود و با خبرنگاران مصاحبه می‌كرد. 

* یعقوب كریمی، مسعود ابراهیم زاده و كمال كامیابی نیا پیش از آغاز مسابقه از لیست 18 نفره خط خوردند. 

* دقیقه 72 این بازی گل مهدی دغاغله توسط كمك داور آفساید اعلام شد. 

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه در اواخر مسابقه علیه علی كفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، شعار دادند و خواستار كناره‌گیری وی شدند. 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
انتقادهای علی دایی از کارلوس کروش  
کریم انصاری‌فرد: دوست دارم در تیم دایی بازی کنم
پيروز قربانی به سايپا پيوست
قرارداد بستن با این بازیکن ممنوع !
آقای احمدی‌نژاد، کف‌گیر به ته دیگ خورده!