نزدیک به 13 ساعت از حذف تیم فوتبال امید گذشته، اما هیچ شخصی موضوع بازی کردن یک بازیکن محروم در بازی رفت مقابل عراق را به گردن نمی‌گیرد.
  
 
برنا: تیم فوتبال امید کشورمان شب گذشته با دو گل در ورزشگاه آزادی مغلوب عراق شد و از صعود به مرحله بعد رقابت های انتخابی المپیک باز ماند.

در بازی رفت تیم ایران 1-0 پیروز شده بود، اما ظهر دیروز مسوولان اعلام کردند که تیم کشورمان به دلیل استفاده از یک بازیکن محروم 3-0 بازنده شده است.

اصغر حاجیلو سرپرست تیم امید که در برنامه "ورزش و مردم" صحبت می کرد، در این باره اظهار داشت: این موضوع در تاریخ 4 اسفند به فدراسیون اعلام شده بود و مسوولان باید به ما می گفتند، اما این اتفاق رخ نداد و متاسفانه این شد که می بینید. در جلسه ای که چندی پیش برگزار شده بود، همه بودند به جز آقای پرهیزگار سرپرست قبلی تیم و همین مساله باعث شد تا برخی موضوعات منتقل نشود. همچنین مقصر آن کارمند روابط بین الملل است که موضوع را اطلاع نداده بود. من از کجا باید متوجه مساله می شدم. متاسفانه برخی افراد وجدان کاری ندارند. حتی عراقی ها نیز تا دقیقه 20 بی اطلاع از نتیجه جدید بودند.

عباس ترابیان سپرست کمیته روابط بین الملل بلافاصله به روی خط تلفنی آمد و گفت: این بد است که در این شرایط کوچکترین فرد این مجموعه را مورد اتهام قرار بدهیم. سرپرست باید اطلاعات لازم را داشته باشد و موارد مورد نظر را مد نظر قرار بدهد. نباید پراکنده گویی کنیم تا از موضوع فاصله بگیریم. نامه 4/12/89 به کمیته جوانان، کمیته تیم های ملی و روابط بین الملل ارجاع شده و این افراد در جریان بودند. در نامه ای که در تاریخ 4/12 زده شده، تمامی موارد از سوی کنفدراسیون آسیا عنوان و به فدراسیون منعکس داده شد.

در پایان صحبت های این دو نفر، هر یک توپ را به زمین دیگری می انداخت و می خواست دیگری را مقصر جلوه بدهد اما آنچه مشخص می باشد، این است که تیم امید با اشتباه آقایان باید چهار سال دیگر نیز در حسرت صعود به المپیک بسوزد. امیدواریم این مساله درس عبرتی برای آینده باشد و مسوولان زیربط نیز در این خصوص پاسخ لازم را بدهند.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
رسوايی جديد در فوتبال ايتاليا به اوج می رسد؛ 30 بازی مشکوک به شرط بندی  
تیم فوتبال استیل آذین به سمنان واگذار شد
استقلال با محمد نصرتی به توافق رسید
کارشکنی آمريكا برای زن ورزشکار محجبه
بلند قامت ترین بسکتبالیست ایران فوتبالیست شد!