ما که احسنت گفتیم بر این همه حس مسئولیت پذیری او و البته دیپلم افتخار هم می دهیم به آنهایی که در فدراسیون، نامه دو اخطاره بودن کامیابی نیا را گم کرده بودند تا نقش مهمی در تحریم فوتبال المپیک ایفا کنند.
 
 
تابناک: پس از شکست تحقیر آمیز تیم ملی امید کشورمان در دیدار با تیم ملی امید عراق و بازماندن از حضور در المپیک لندن، باز هم فرصتی که می توانست تا حدودی ناکامی های فوتبال ایران را جبران کند، از دست رفت و...

به گزارش «تابناک» با اینکه بارها و بارها کارشناسان ورزش کشور از یک سو و رسانه ها از سوی دیگر نقاط ضعف و قوت فوتبال حرفه ای کشورمان را گوشزد کرده و دلسوزانه از مسئولین خواستار اصلاح وضع مدیریتی در این رشته پرطرفدار شده اند اما متاسفانه همچنان شاهد ناکامی ها و در نتیجه سرخوردگی مردم هستیم و چون نرود میخ آهنین در سنگ، پس ظاهرا چاره ای نیست که ما هم بخندیم، چه، خنده ما بر خلاف خنده برخی، از گریه غم انگیزتر است... 

در این باره یکی از همکاران رسانه ای در مطلبی برای «تابناک» نوشت:

می خواستم در مورد تیم امید ایران بنویسم دیدم هرچه که به ذهنم می رسد قبلا کسی گفته، بنابراین طرحی نو در می اندازم و به صورت بدون شوخی و کاملا جدی حرف هایی می نویسم که شاید، البته شاید اثری کند...

تیم ملی غرور انگیز و خوش تکنیک ما در کمال باور موفق شد به المپیک صعود نکند. در عمق این عدم صعود، پیروزی بزرگی است که ما توانستیم به المپیک انگلیس استعمارگر پیر صعود نکنیم و  با هوشیاری کامل فوتبال المپیک را تحریم کنیم و باید پذیرفت اگر هم می رفتیم که قهرمان نمی شدیم پس چه کاری است این همه خودمان را خسته کنیم.

بدون شک ادامه سیاست توجه ویژه به فوتبال پایه در کسب این موفقیت بی تاثیر نبوده و هماهنگی کمیته المپیک و تربیت بدنی هم یکی از عوامل موفقیت تیم المپیک ما بوده و ما امیدواریم با ادامه این سیاست ها در سال های آینده هم شاهد این موفقیت ها باشیم، که بدون شک افزایش سلامت در لیگ های فوتبال و نبودن فساد و رواج حرکات اخلاقی نیز از عوامل موفقیت این تیم است.

 برنامه ریزی صحیح، توجه به استعداهای واقعی، جلوگیری از ورود بازیکنان پولکی به فوتبال در رده امیدها و توجه ویژه به ضوابط نیز از سایر عوامل موفقیت تیم امید است. انتخاب آگاهانه مربیان و دادن مشاوره صحیح به مربی خارجی، انتخاب منصوریان با تجربه و موفق در عرصه مربیگری و ثبات مربیان تیم ملی استفاده از عللی است که نقش پررنگ در این موفقیت دارند.

 و اما از همه این نقش ها پررنگ تر نقش سرپرست عزادار تیم بود که در کمال اندوه پس از اینکه دید ممکن است دکتر زادمهر جایش را بگیرد و او از توفیق خدمت به فوتبال این مملکت محروم شود به فوتبال برگشت و موفق شد چنان شوک بزرگی به ما وارد کند. وقتی ماجرای هنر نمایی او را شنیدیم بی شک احسنت گفتیم بر این همه حس مسئولیت پذیری او و البته دیپلم افتخار هم می دهیم به آنهایی که در فدراسیون، نامه دو اخطاره بودن کامیابی نیا را گم کرده بودند تا نقش مهمی در تحریم فوتبال المپیک ایفا کنند.

ما از طرف همه طرفداران فوتبال از آقای کفاشیان کمال تشکر را داریم و از مدیریت بی نظیر او ممنونیم. ما از تربیت بدنی محترم و کمیته المپیک عزیز و تمام کسانی که این عزیزان را منصوب کرده اند کمال تشکر را داریم که توانستند اصول مدیریت ورزشی را به حد کمال رسانده و ما را خیلی کیفور کنند.

ما نمی دانیم چگونه از این همه زحمت سیاستمداران محترم که توانسته اند فوتبال را به این درجه از کیفیت برسانند تشکر کنیم. از آنها خواهشمندیم اسم هایشان را در قسمت نظرات این سایت بگذارند تا ما طرفدارن فوتبال اندک رای های ناچیز خود را برای انتخابات شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری مشخص نموده و در هنگام انتخابات با کمال میل رای خود را به آنها اهدا نماییم تا دیگر بیش از این مزاحم اوقاتشان نشویم و آنها وقت گرانبهای خود را صرف آبادسازی شهرها و روستاهایمان کنند.

  و در پایان از جناب کفاشیان عزیز یک سوال تستی دارم که امیدوارم مرحمت فرموده و پاسخ دهند؛ آقای کفاشیان الان بیشتر می توان به کدام یک از گزینه های زیر خندید تا به مردم بگوییم و آنها هم خوشحال شوند؟

1- خبرنگاران و کارشناسان که زبانشان مو درآورد از بس گیر الکی دادند
2- فوتبال حرفه ای و ملی کشور
3- المپیک لندن که تحویلش نگرفتیم و ضایعش کردیم
4- ریش طرفدارن فوتبال
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
مجبوری به بازيكن 50 ميليونی 350 ميليون بدهی؟  
ساعی و رضا زاده در حمایت از سجادی در مجلس/عکس
حمید استیلی قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کرد / گزارش تصویری
آندرانیک تیموریان با تراکتورسازی به توافق رسید
گزارش تصویری از دیدار فوتسال پیشکسوتان و نمایندگان مجلس