سنگربان پیشین تیم های ملی، استقلال و پرسپولیس به شدت از مدیریت حبیب کاشانی در پرسپولیس انتقاد کرد.
 
 
باشگاه خبرنگاران: احمدرضا عابد زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از آخرین وضعیت خود و همچنین اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس صحبت کرد. 

در این فوتبال باید چاپلوس باشی تا رشد کنی
وی گفت: نزدیک به 5 سال است که در فست فود کار می کنم به نظر من کارکردن در فست فود ایرادی ندارد سیستم فوتبال و ورزش ما اینگونه است که باید چاپلوس باشی اما من دنبال چاپلوسی نمی روم تا در ورزش پست بگیرم یکسری آدم به فوتبال ما آمدند که نمی دانند فوتبال چیست و شخص نیست از کجا آمده اند؟!

عابدزاده ادامه داد: هم اکنون عده ای درآمدهای میلیاردی از این فوتبال دارند در حالیکه چیزی از فوتبال نمی دانند سال 1379 که آخرین سال فوتبال من بود قراردادم 25 میلیون تومان بود که نصفش را نیز ندادند من هم اکنون در یک مغازه کوچک کار می کنم و به هیچ کس هم التماس نمی کنم. 

به پنجعلی گفتم این آقا سیاهت می کند!
وی اظهار داشت: امیدوارم که استیلی در پرسپولیس موفق شود، اما حالا همه فهمیدند که این آقای موقت چه کاره است برخوردهای وی واجیر کردن کسانی که او را تشویق می کنند را دیگر همه فهمیدند ولی خود او هنوز نفهمیده! حتی خود من با محمد پنجعلی عضو کمیته فنی پرسپولیس شده صحبت کردم و به وی گفتم که با چه کسی طرف هستی و این آقا سیاهت می کند! به نظر من کمیته فنی و این صحبت ها همش سرکاری است. 

از فوتبال و نگاه کردن به این ها حالم بد می شود
عابدزاده بیان داشت: بالاخره یک روز این آقای سرپرست موقت از پرسپولیس می رود، وی هیچگاه دلش برای پرسپولیس نسوخته و نمی سوزد، اصلا مگر می شود یک نفر همزمان در 4 جا کارکند، آموزش و پرورش، شورای شهر، پرسپولیس و غیره وی چطور فرصت می کند به همه کارها رسیدگی کند من از فوتبال و نگاه کردن به آن حالم بد می شود آن 70، 80 هزار نفر هوادار پرسپولیس که برای هر بازی به ورزشگاه می آمدند کجا هستند آقایان کاری می کردند که اکنون فقط برای هر بازی دو سه هزار نفر به استادیوم می آیند. چند سال است که هنوز طلب مرا نداده اند من کاری به فدراسیون فوتبال ندارم اما وظیفه آنهاست که طلب مرا بدهند. 

آقای سرپرست شما می تواند با دست خود توپ را بگیرد
این دورازه بان سابق تیم ملی یادآور شد: وی که در مورد اجاره خانه و یا حقوق ها صحبت می کنند آیا تا به حال دست به توپ زده اند؟ آیا تا به حال زمین خورده اند شما اصلا نمی توانی با دست توپ بگیری من فکر کنم شما از همان راهی که آمده اید باید برگردید.

استیلی با حرف زدن موفق نمی شود باید عمل کند
عابد زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم استیلی در پرسپولیس موفق شود به نظر من با حرف زدن نمی توان موفق شد و باید استیلی در عمل موفق شود پرسپولیس تیم پرطرفداری است و هواداران از این تیم تنها انتظار قهرمانی دارند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
لشگر کشی ژنرال به تبریز+ عکس
هواداران در کارخانه را شکستند !
گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان
كفاشيان: شكست اميد را به نامه AFC ارتباط ندهيد!
حاجيلو: اين خطا نبود؛ خيانت بود