علی پروین هم از نحوه حذف شدن تیم امید ایران ناراحت است.
 
 
خبرآنلاین: علی پروین خیلی از حذف تیم‌ملی امید ناراحت است و می‌گوید حالا حالاها تیم‌ملی امید به المپیک نخواهد رفت! پروین از وضعیت فعلی فوتبال، فدراسیون و تیم‌ملی هم دلخور است، این گفت‌وگو را بخوانید:

* علی‌آقا مثل اینکه از حذف تیم‌ملی امید ناراحت هستید؟

ناراحت که چه عرض کنم در شوک هستم آخر چطور می‌شود این تیم با این بضاعت در تهران 2 گل از عراق بخورد! البته من معتقدم کادرفنی هم مقصر است.

* البته شما خیلی از منصوریان تعریف می‌کردید؟

من یک‌بار دیگر هم به شما گفتم من از آن دسته مربیانی نیستم که هرگاه همکاری در تیمی مسئولیت بگیرد از همان اول توی کارش بگذارم، منصوریان بچه خوبی است اما او مقصر اصلی نیست به نظر من مقصر اصلی در بحث مسائل فنی کروش است همه مسائل تیم‌ملی امید زیرنظر اوست او باید جوابگو باشد مگر شما خبر ندارید روزی که استیلی برای تیم امید مطرح شد آقایان به او گفتند باید زیرنظر کروش کار کنی اما استیلی نپذیرفت و اتفاقاً خیلی کار قشنگی کرد که زیربار نرفت!

* خب منصوریان هم می‌توانست زیربار نرود؟

بله این بچه هم نباید زیربار می‌رفت وقتی قرار است کس دیگری همه‌کاره باشد همین می‌شود. من معتقدم تیم امید باید عراق را شکست می‌داد اما آنها خیلی ضعیف کار کردند.

* یعنی شما در این شکست کروش را مقصر می‌دانید؟

او همه‌کاره تیم امید است همه تیم‌ها زیرنظر او فعالیت می‌کنند حتی مربیانش باید به تأیید او برسند البته شما یادتان باشد بازی با مالدیو 4 گل با کروش می‌زنیم دوباره همه چیز فراموش می‌شود آقایان آن پیروزی را می‌برند تو بوق و کرنا بعدش هم کروش دوباره می‌شود فرگوسن فوتبال ایران، مگر ما در جام ملت‌ها اوت نشدیم چه اتفاقی افتاد، حالا هم از المپیک حذف شدیم تیم‌ملی نوجوانان و  جوانان هم حذف شدند آقایان دنبال چی هستند، به نظرم این فدراسیون بی‌دروپیکرترین فدراسیون تاریخ ورزش ماست.

* حالا من یک سؤال دارم.

بفرمایید فقط سخت نباشد؟

* عباسی سرپرست ورزش شد، او ورزشی است؟

ایشان که وزیر تعاون است البته امیدوارم ورزش به مشکل نخورد.

* علی‌آقا در مورد پرسپولیس چه نظری دارید؟

امیدوارم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بتواند مهره‌های خوبی جذب کند چرا که امسال هواداران قهرمانی در لیگ و حضور مؤثر در لیگ قهرمانان را می‌خواهند. برای پرسپولیس و استیل‌آذین آرزوی موفقیت دارم.

 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
آقای کفاشیان کدام گزینه خنده دارتر است!؟  
یکی پرتقال فروش رو پیدا کنه !؟
همه سوتی‌های مضحك فدراسيون فوتبال كفاشيان
لشگر کشی ژنرال به تبریز+ عکس
هواداران در کارخانه را شکستند !