اغلب اين فوتباليست‌ها در مذاكرات اوليه به چنين مشكلی اشاره می‌كنند اما پس از افزايش مبلغ با يك چرخش ناگهانی به زندگی در شهرستان‌ها راضی می‌شوند.
 
 
 

تابناک:ماجرا از این قرار است كه فوتبالیست‌های مطرح و گرانقیمتی مثل سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری و تعدادی دیگر از بازیكنان تهرانی كه پیشنهاد اغواكننده تیم‌های شهرستانی را در جیب دارند به بهانه مشكلات خانوادگی از پیوستن به این تیم‌ها صرف نظر می‌كنند و حاضرند برای زندگی در تهران با مبالغی كمتر برای تیم‌های پایتخت توپ بزنند.

این روند البته به یك امتیاز ویژه برای تیم‌های تهرانی تبدیل شده وجذب ستاره‌هایی كه قبلا به پیشنهاد این تیم‌ها پوزخند می‌زدند راحت‌تر به نظر می‌رسد. مشكلاتی از این دست البته از زمان حضور افشین قطبی روی نیمكت تیم ملی خودش را نشان داد.

چنان‌كه محل زندگی یوروم، همسر كره‌ای افشین قطبی همیشه به عنوان یكی از بندهای قرارداد سرمربی سابق تیم ملی خودنمایی می‌كرد و او به‌واسطه مشكلات اقامت در تهران با هزینه فدراسیون فوتبال ایران چند صباحی در دوبی زندگی كرد. دراین گیرودارمشكلات خانوادگی وعدم رضایت همسران فوتبالیست‌های تهرانی برای زندگی در شهرستان به یك بهانه تازه برای بالا بردن قیمت‌ها تبدیل شده است.

 به طوری‌كه اغلب این فوتبالیست‌ها در مذاكرات اولیه به چنین مشكلی اشاره می‌كنند اما پس از افزایش مبلغ با یك چرخش ناگهانی به زندگی در شهرستان‌ها راضی می‌شوند. به عبارت دیگر می‌توان گفت فوتبالیست‌های مطرح تهرانی چیزی بین 50 تا 100 میلیون به عنوان حق همسر از تیم‌های لیگ برتری دریافت می‌كنند!

 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir
 
 
مطالب داغ ورزشی:
جشن دامادی فوتبالیست مشهور ایران
تصویر: لباس جالب زن تنیسور آمریکایی
تصمیم تلوزیون برای پخش دوباره 90
نتایج جام‌ جهانی زنان+تصاویر دیدنی و جالب از افتتاحیه
عکس/این آقا با چند نمره منفی دیگه منشوریه؟