رسانه ورزش با فردوسی‌پور، عابدزاده و مهدوی‌كيا به مصاف استقلال می‌رود.
 
تابناک: تیم‌های فوتبال پیشكسوتان استقلال و رسانه ورزش در دیداری به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت ناصر حجازی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سایت رسمی تیم رسانه ورزش، تیم‌های فوتبال پیشكسوتان استقلال و رسانه ورزش در دیداری به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت ناصر حجازی به مصاف هم خواهند رفت.
تیم فوتبال خبرنگاران، عكاسان و گزارشگران ورزشی - رسانه ورزش - قصد دارد با همكاری دو باشگاه استقلال تهران و راه آهن شهرری دیداری نمادین به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم ناصرحجازی دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال را برگزار كند.

این دیدار ساعت 10 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه راه آهن واقع در اكباتان با حضور بسیاری از چهره های فوتبالی، بازیكنان و پیشكسوتان باشگاه استقلال، چهره های رسانه ای، مسئولان ورزش كشور و خانواده مرحوم ناصر حجازی برگزار خواهد شد.
شورای تیم فوتبال رسانه ورزش از همه اهالی ورزش و خصوصا فوتبال دعوت كرده است تا با حضور در این بازی نمادین یاد و خاطره مرحوم ناصرحجازی را گرامی بدارند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی تیم رسانه ورزش، باشگاه استقلال و باشگاه راه‌آهن، قرار است چهره های مطرحی چون فرهاد مجیدی، مهدی مهدوی كیا، وحید هاشمیان، احمدرضا عابدزاده، محمدحسن انصاریفرد و ... در تركیب دو تیم به میدان بروند.
عادل فردوسی پور عضو شورا و كاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش نیز در این دیدار به میدان خواهد رفت و به احتمال فراوان همبازی احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی كیا خواهد شد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
لشگر کشی ژنرال به تبریز+ عکس  
هواداران در کارخانه را شکستند !
گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان
كفاشيان: شكست اميد را به نامه AFC ارتباط ندهيد!
حاجيلو: اين خطا نبود؛ خيانت بود