مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: باشگاه‌های نفت تهران و راه‌آهن شهرری به بخش خصوصی واگذار می‌شوند و مذاکرات خوبی صورت گرفته است تا سهام یکی از این دو باشگاه را خریداری کنم.
 
برنا: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین درباره حضور این تیم در سمنان گفت: پس از ناکامی هایی که سال گذشته متحمل شدیم، سعی کردیم تصمیم عاقلانه ای بگیریم و به همین خاطر استیل آذین را به سمنان منتقل کردیم. سعید آذری مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت هومن افاضلی را به عنوان سرمربی انتخاب کند و من هم به تصمیم او احترام می گذارم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم با بودجه خوب و حمایت های کافی بار دیگر استیل آذین را به لیگ برتر برسانیم؛ هرچند می دانم کار بسیار دشواری خواهیم داشت. در تهران که بودیم نمایندگان مجلس به ما یک خسته نباشید نگفتند و بخش خصوصی را جدی نگرفتند، اما در شورای شهر تعدادی از آنها از ما حمایت کردند.

مالک استیل آذین درباره علل سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: بزرگترین اشتباهات را خودم مرتکب شدم. در انتخاب مدیر، سرمربی، اعضای کادرفنی و بازیکنان بدترین تصمیمات را گرفتم و چوبش را هم خوردیم. از زمانی که حمید استیلی از استیل آذین جدا شد تا اتفاقات دیگر خودم اشتباه کردم.

هدایتی درباره این که گفته می شود قرار است، سهام یک تیم لیگ برتری را خریداری کند، نیز اظهار داشت: قرار است باشگاه های نفت تهران و راه آهن شهرری به بخش خصوصی واگذار شوند و مذاکرات خوبی صورت گرفته است تا سهام یکی از این دو باشگاه را خریداری کنم.

هدایتی در مورد اتفاقات اخیر که در فدراسیون فوتبال رخ داده است، گفت: مسوولان فدراسیون بدانند که در همه زمینه ها ناکام ماندند و باید جای خود را به افراد دیگری بدهند. هنگامی که بازی امید ایران و عراق در حال برگزاری بود و هواداران به رییس فدراسیون اهانت می کردند، به کفاشیان گفتم استعفایت را بده و از فدراسیون برو. جوانان نیاز به نشاط دارند و بازی های مقدماتی جام جهانی نزدیک است و باید اقدامات اساسی صورت بگیرد. زمان محمد دادکان ساختمان های پرسپولیس و استقلال خریداری شد و فوتبال اوضاع بهتری داشت. نباید مدیران و سرمربیان کار بلد بیرون بنشینند که متاسفانه این اتفاق خ داده است.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
كفاشیان برای فرار از استعفاء، 3 نفر را بركنار كرد  
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس (گزارش تصویری)
رقم قرارداد مهدی رحمتی با استقلال
فیلم رقاصی آقای مهاجم کار دستش داد
پشت پرده سفر ناگهانی کی روش