يكی از ليدرهای پرسپوليس كه كارت دعوتی را بابت عروسی خود در جمع بازيكنان پخش می‌كرد در كنارش به تهديد بازيكنان نيز می‌پرداخت كه در صورت عدم حضورشان در مراسم جشن خود از تشويق آنها در بازی‌های مختلف جلوگيری خواهد كرد.
 
فارس: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:20 بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

بازیكنان پس از گوش دادن به صحبت‌های استیلی به گرم كردن بدن‌های خود پرداختند و با دویدن‌های استقامتی فشار تمرین را بیشتر كردند، سپس در یك چهارم زمین به فوتبال تحت فشار با 4 دروازه پرداختند و در مرحله بعدی نیز با توپ‌های سنگین‌وزن به استارت‌های بلند به مسافت 80 متر دویدند.

* بازیكنان پرسپولیس صبح امروز ساعت 8 در یكی از درمانگاه‌های منطقه غرب تهران آزمایش خون دادند و سپس در تمرین بعدازظهر امروز شركت كردند.

* 13 بازیكن در تمرین امروز حضور داشتند. سامان آقا زمانی و مجتبی شیری به دلیل مصدومیت، اختصاصی تمرین كردند و پس از زمان اندكی به تمرینات گروهی پرداختند. این دو نفر تمرینات ویژه‌ای را نسبت به سایرین انجام دادند.

* در تمرین امروز، بازیكن ملی‌پوش و پرویز كماسی غایب بودند.

* نكته جالب این بود كه یكی از لیدرهای پرسپولیس كه كارت دعوتی را بابت عروسی خود در جمع بازیكنان پخش می‌كرد در كنارش به تهدید بازیكنان نیز می‌پرداخت كه در صورت عدم حضورشان در مراسم جشن خود از تشویق آنها در بازی‌های مختلف جلوگیری خواهد كرد.

* سعید عزیزیان در تمرین امروز تنها با مسعود داستانی به تمرین ‌پرداخت.

*‌30 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. آنها ابتدا شعارهایی را بر علیه جاسم كرار مهاجم استقلال سر دادند و سپس به تشویق شدید محمد نصرتی پرداختند. هواداران همچنین به ترتیب از محمود خوردبین تا كلیه بازیكنان را مورد تشویق قرار دادند.

* سامان آقا زمانی و شیری پس از گذشت 30 دقیقه تمرین به حركات‌های تعادلی پرداختند. همچنین غلامرضا رضایی نیز پس از یك ساعت از تمرین كنار كشید و به كارهای اختصاصی پرداخت.
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی: 
باشگاه استقلال برهانی را 55 ميليون تومان جريمه كرد
رونمایی از پیراهن جدید شاهین بوشهر(عکس)
اشک مدیرعامل پرسپولیس درآمد
شعاری که جلوی خانه ناصرخان فریاد شد!
عکسی متفاوت از سید مهدی رحمتی و پسرش