پس از قهرمان کردن پرسپولیس در جام حذفی و اتفاقاتی که سر ماندن او در این تیم افتاد دایی ترجیح داد تا کمتر مصاحبه کند و زیاد به حاشیه ها دامن نزند.


باشگاه خبرنگاران:پس از قهرمان کردن پرسپولیس در جام حذفی و اتفاقاتی که سر ماندن او در این تیم افتاد دایی ترجیح داد تا کمتر مصاحبه کند و زیاد به حاشیه ها دامن نزند.او خیلی از سوالات را بدون جواب گذاشت و به اسپانیا سفر کرد تا در گود بازی بیش از اندازه چرخ نخورد.دایی حاضر شده بود تا بدون هیچ پولی در پرسپولیس کار کند اما نامه ای که برای مسئولان باشگاه فرستاد همه چیز را به یک باره عوض کرد.نامه ای که دایی هنوزهم می گوید هیچ جواب ردی در آن به پرسپولیسی ها نداده است و هرگز نگفته هدایت پرسپولیس را نمی پذیرد.

*روزهای خوب با هواداران را فراموش نمی کنم

هرگز روزهای خوب را با هواداران فراموش نمی کنم.هواداران پرسپولیس شایسته بهترین ها هستند و از این که طی دو فصل دو مرتبه با آنها قهرمان جام حذفی شدم احساس غرور می کنم و امیدوارم توانسته باشم رضایت آنها را جلب کنم آنها این لیاقت را دارند تا همه ساله بر اوج فوتبال ایران بایستند.همان طور که هواداران همواره نسبت به من اظهار لطف دارند من نمی توانم علاقه ام به آنها را کتمان کنم رابطه من و سرمایه های باشگاه به قدری محکم است که کسی نمی تواند بین من و آنها فاصله ایجاد کند.

*لطفا نامه من را دوباره بخوانید

از این که می بینم خیلی ها عنوان می کنند من به پیشنهاد سرخ پوشان جواب منفی دادم تعجب می کنم.هرگز نگفتم من هدایت پرسپولیس را نمی پذیرم این تیم متعلق به هوادارانی است که من آرزوی خدمت به آنها را دارم لطفا یک بار دیگر نامه من را بخوانید.در آن نامه آوردم در صورتی که هیئت مدیره ای تشکیل شود و مدیر عامل انتخاب شود با کمال میل تیم محبوبم را می پذیرم و مثل فصل قبل آنها را به سمت قهرمانی هدایت می کنم ولی متاسفانه آقایان که قصد داشتند من را مقابل هواداران قرار دهند تعبیر دیگری از نامه من داشته و به همگان اعلام کردند دایی حاضر به پذیرش مربیگری در پرسپولیس نیست.

*از بزرگی آموخته ام به هر قیمتی زندگی نکنم

همه می دانند که چه ارادتی به آیت ا.. بهجت داشتم و همواره به ملاقات او می رفتم.او نظری داشت که همیشه از آن استفاده می کردم.وی اعتقاد داشت انسان زندگی می کند تا قیمت پیدا کند نه این که حاضر شود به هر قیمتی زندگی کند. همه می دانند که من حاضر نیستم به هر قیمتی کار کنم ولی آقایان حاضر به انجام هرکاری هستند.

*به خاطر پول مربیگری نمی کنم

از این که خیلی ها گمان می کنند در این فوتبال به فکر پول و منافع شخصی هستم تعجب می کنم چون اعتقاد دارم همه باید فهمیده باشند علی دایی در این فوتبال دنبال پول نیست چون اگر این چنین بود به سایر پیشنهادها پاسخ مثبت می دادم.

* مانع پرسپولیسی شدن انصاری فرد نمی شوم

متاسفم از این که خیلی ها به این شایعات دامن زدند که من نمی گذارم کریم انصاری فرد پیراهن پرسپولیس را بپوشد.او در بهترین شرایط تصمیم گیری قرار دارد شک نداشته باشید به خاطر هواداران پرسپویس هم که شده کمک می کنم تا انصاری فرد پرسپولیسی شود.

*برای شادی هواداران دعا می کنم

از آن دسته مربیان نیستم که با جدایی از پرسپولیس شکست این تیم را آرزو کنم. پرسپولیس به هواداران تعلق دارد و امیدوارم هواداران دوست داشتنی پرسپولیس به هر آنچه می خواهند برسند و من نیز برای شادی آنها دعا می کنم.از اینکه روی حرفم ایستادم احساس غرور می کنم چون سر،خم نکردم تا بمانم ولی خیلی ها به خاطر این که بمانند هزاران بار حرف خود را تغییر می هند که خوشحالم مردم آنها را می شناسند و دست آنها برای هواداران رو شده است.

* از آنهایی که مثل من نگران بودند متشکرم

طی روزهای گذشته پیشکسوتان و هواداران زیادی مثل من برای پرسپولیس اظهار نگرانی کردند آنها نیز با دلسوزیهایشان از من حمایت کردند.از همه آنها تشکر می کنم،پرسپولیس تیمی است که میلیون ها هوادار و صدها پیشکسوت قلبش برای آن می تپد ولی افسوس که عده ای به آن چسبیده اند.

*اگر نصرتی پرسپولیسی بود باشگاه استقلال چه می کرد؟

متاسفم از این که پرسپولیس بازیکنی را جذب کرده که در ظاهر می گوید پرسپولیسی هستم ولی در باطن قضیه فرق می کند اگر این آقا عشق به پرسپولیس دارد پس چرا به باشگاه استقلال رفت و با آنها قرار داد امضا کرد. باور کنید اگر من مربی پرسپولیس بودم هرگز بازیکنی مثل نصرتی را جذب نمی کردم.

*برای کریمی آرزوی موفقیت دارم

پرسپولیس خانه بازیکنانی چون علی کریمی است، از این که او به خانه اش برگشته احساس خوبی دارم.امیدوارم او در کنار هواداران پرسپولیس به جایگاه واقعی اش برسد من برای علی کریمی آرزوی موفقیت دارم.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:yjc.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
سيدصالحی به سپاهان پيوست!
تهديد قرمزپوشان توسط يك ليدر
دوپینگ دو فوتبالیست ایرانی مثبت اعلام شد
5 شرط عجيب بازيكن برای رفتن به پرسپوليس
قلعه نویی: آرفی از توره هم بهتر است/ به خاطر هواداران به آمریکا نرفتم