از پدر بزرگوارم حاجی فتح الله زاده آموخته ام که روزگار همیشه به دل من رفتار نمی کند و چنین است که با قلبی آکنده از اندوه و به ناچار پیراهن آبی را موقتا از تن در آورم...

 
برنا: امیرحسین صادقی مدافع سال گذشته استقلال که به تراکتورسازی تبریز پیوسته است، با انتشار یك نامه خداحافظی، با هواداران آبی‌پوش وداع کرد.

در این نامه كه متن كامل آن در سایت برنا منتشر شده است، صادقی ضمن اشاره به خاطرات شیرین خود با هواداران استقلال از فتح‌الله‌زاده به‌عنوان «پدر بزرگوار» خود یاد كرده اما با ابراز امیدواری قهرمانی بعدی استقلال با قلعه‌نویی، در واقع آرزو كرده استقلال امسال در كسب جام قهرمانی ناكام بماند.

این هم متن كامل نامه خداحافظی امیرحسین صادقی با هواداران استقلال:

حالا دیگر 10سالی می‌شود که نه به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال بلکه به عنوان یک هوادار عاشقانه در کنار تیم محبوبم هستم و در این سالها خاطرات فراموش‌نشدنی زیادی برایم در کنار هواداران رقم خورده است. نمی‌دانم چه می‌شود گفت در وصف این هواداران؟ آنها که در هر شرایطی در کنار ما بودند و لحظه‌ای عشقشان را دریغ نکردند.

در این 10سال روزهای فراموش‌نشدنی بسیار بودند؛ از روزی که نخستین بار با لباس آبی مقابل سپاهان در اصفهان به میدان رفتم تا روز بی‌نهایت تلخی که در دربی گل زدم. قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و... بی‌شک شیرین‌ترین خاطرات زندگی من است؛ موفقیت‌هایی که در آنها کمترین سهم را داشتم.

دست سرنوشت اما گویا برایم چنین رقم زده است. از پدر بزرگوارم حاجی فتح الله زاده آموخته ام که روزگار همیشه به دل من رفتار نمی کند و چنین است که با قلبی آکنده از اندوه و به ناچار پیراهن آبی را موقتا از تن در آورم اما کیست که نداند که آبی تا ابد یگانه رنگ قلبم خواهد بود؟

در این میان تنها نکته ای که اندکی بار اندوه را برایم سبک می کند این است که این فرصت را دارم تا بار دیگر شاگرد امیر قلعه نویی باشم. مردی که سالهای قبل در استقلال چون برادری بزرگتر و دلسوز، الفبای فوتبال را در گوشم زمزمه کرد و متأسفم که در روزهای درخشان و خاطره انگیز قهرمانی عملا با بی مهری از خانه اش دور شد.

امید دارم این جدایی طولانی نشود و استقلال روزی با درایت حاجی و مربیگری امیر ستاره سوم را روی سینه‌اش حک کند.

جای ناصرخان عزیز سبز، هوادار استقلال پاینده

امیر حسین صادقی

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
فقط پرسپولیسی‌ها کلیک کنند / عکس  
گره دروازه بان های استقلال باز شدنی نیست/طالب لو بماند،رحمتی می پرد
باشگاه استقلال برهانی را 55 میلیون تومان جریمه كرد
رونمایی از پیراهن جدید شاهین بوشهر(عکس)
اشک مدیرعامل پرسپولیس درآمد