جاسم کرار تنها با استقلال قرارداد داخلی امضاء کرده و روی همین قرارداد چهار برگی بود که علی فتح ا.. زاده مدعی شد اولین بمب نقل و انتقالات را منفجر کرده است.


خبر ورزشی: هافبک ملی پوش عراقی که در این سال های حضورش در لیگ برتر ایران حاشیه کم نداشته با توجه به حضور در اردوی تیم ملی کشورش درترکیه به سر می برد در روزهای اخیر با توجه به این که استقلالی ها به تعهدات شان در قبال او عمل نکرده بودند مدعی شد اگر وضعیت به این منوال پیش برود در استقلال نمی ماند بدجوری سوژه شد تا جایی که برخی ها پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند این بازیکن فصل آینده در تیمی غیر از استقلال توپ خواهد زد و حتی صحبت از حضور او در کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هم به گوش رسید،خبری که فتح ا. زاده هم آن را تائید کرد و مدعی شد حتی اگر این اتفاق رخ بدهد استقلال از آن در آمدزایی کرده و حداقل 300 میلیون تومان به حسابش واریز می کند.

 خبرورزشی نوشت: جاسم کرار از همان روزهای آخر قراردادش با تراکتورسازی در فصل گذشته بود که خبر دریافت پیشنهاد از تیم های قطری و عربستانی را پیش کشید و به همین بهانه بود زیر بار تمدید قرارداد با آنها نرفت اما از آن جا که خانواده او مخالف کوچ به این دو کشور بودند جاسم کرار بالاجبار به تهران آمد و با استقلالی ها توافق کرد .هنوز مدت زمان زیادی از این اتفاق نگذشته بود که از امارات هم یکی دو پیشنهاد جدی به دست این ملی پوش عراقی رسید که او را بدجوری وسوه کرد و به همین خاطر بود که بهانه تراشی هایش برای استقلالی ها را آغاز کرد.

گفته می شود دو تیم الوصل و النصر که هنوز تکلیف سهمیه بازیکنان آسیایی شان مشخص نشده در تلاش هستند که این بازیکن خلاق را به دست آورند به خصوص الوصلی ها که با ناز کردن های محمد شهیدی ملی پوش عمانی خود روبرو شده اند و مارادونا سرمربی مطرح و آرژانتینی شان هم تاکید کرده تکلیف این سهمیه را تا پایان هفته جاری روشن کنند.از آن سو النصری ها هم بدشان نمی آید جاسم کرار را به خدمت بگیرند و با توجه به این که کرار و خانواده اش مخالفتی با زندگی در امارت ندارند هیچ بعید نیست او در نهایت راهی امارات شود .

نکته جالب در صورت بروز این اتفاق آن جاست که اولین بمب حاجی فتح ا.. زاده سر از آن سوی آب های خلیج فارس درآورده و شاگرد مارادونا شود،اتفاقی که می تواند برای مدت ها سوژه محافل فوتبالی ایران شده و سرو صدای زیادی به پا کند به خصوص که استقلالی ها در این روزها برخلاف روزهای ابتدایی نقل و انتقالات شاهد خنثی شدن بمب های شان هستند و نمی توانند خود را قهرمان نقل و انتقالات بدانند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzeshi.net 
 
مطالب داغ ورزشی:
پیشنهاد 700 میلیونی پدر و پسر به مدیرعامل باشگاه  
فوتبالم نابود شد چون خوش تيپ بودم
می‌خواهم ازدواج کنم/ کاظمیان: ترجیحم بازی در تهران است
افشین قطبی تقویم شد(عکس)
نیکبخت: چند روز صبر کنید تیم جدیدم را اعلام می‌کنم