حاجی مایلی می گوید آمدنش به پرسپولیس جنبه مادی نداشته.
 

فارس:حاجی مایلی می گوید آمدنش به پرسپولیس جنبه مادی نداشته. او که صبح امروز در محل تمرین تیم به بازیکنان معرفی شد ، می گوید:«من به هیچ عنوان دست پر به این تیم نیامدم. قرارداد اولیه من در سال 1354 بهمن‌ماه بود، در آن سال ما در جام تخت جمشید شرکت کردیم. من هم مسئول ورزش و دانشجو بودم مبلغ اولین قرارداد من با پرسپولیس 10 هزار تومان بود و ماهیانه 1500تومان حقوق می‌گرفتم که بعدا 2 هزار تومان شد. ما پرسپولیس را دوست داریم چون این تیم برای ما هزینه کرده است و همیشه این تیم بزرگ است.
وی در جواب سؤالی که آیا شما تهدیدی برای استیلی هستید یا خیر نیز گفت: من به بحث روزنامه‌ها نمی‌پردازم. من و حمید همدیگر را می‌شناسیم. من دنبال این حرف‌ها نیستم. همیشه جزء گزینه‌های مربیگری پرسپولیس بوده‌ام و استیلی یکی از نزدیک‌ترین و بهترین بازیکن من در طول مربیگری‌ام بوده است؛ چه در زمان تیم ملی و یا در پرسپولیس. من عادت ندارم زیر پای کسی را خالی کنم و دنبال این کار نرفتم. دوست ندارم به توهمات افراد جواب بدهم و این حرف ها درست نیست.

مدیر فنی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که باور نمی کردیم شما به این تیم بیایید نیز گفت: به واقع باید این حرف را زد که خدمت به مردم و پرسپولیس همیشه باید در دستور کار ما باشد. بدون موضع گیری خاصی و علی‌رغم اینکه کاشانی از حضور من در این تیم استقبال خوبی کرده، من این را می گویم که کاشانی بعد از انقلاب موفق‌ترین مدیرعامل در باشگاه بوده و حالا نیز خوشحالم که من به پرسپولیس آمدم تا خدمت کنم.
وی در پایان درخصوص جلسه پیشکسوتان نیز گفت: یک روز قبل از جلسه آقای ترابی زنگ زد و گفت به دعوت پروین به جلسه بیایید که من هم فراهم نشد که روز گذشته به جلسه بروم. حالا باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. انشاء‌الله سؤال‌ها در این زمینه بماند برای روزهای بعد، امیدوارم که بتوانم با تمام توانم که پرسپولیس که خانه من است کمک کنم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
خوشحالی عجیب قهرمان جهان+عکس  
مراسمی که تن حجازی را لرزاند!
کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد
رضایی: پیراهن شماره 10 قابل اولادی را ندارد/رفاقت‌ها مهم‌تر است
فتح‌الله زاده از وقتی دکتر شده، آمار از دستش در رفته/قلعه‌نویی: همه بازیکنان من را خریدی حاجی‌جان