مدیرعامل پیشین پرسپولیس این تیم را به فرشی گرانبها که عده‌ای نه تنها با کفش روی آن رفتند بلکه آن را از زیر پای پیشکسوتانش هم بیرون کشیدند توصیف کرد...
 
مهر: مدیرعامل پیشین پرسپولیس این تیم را به فرشی گرانبها که عده‌ای نه تنها با کفش روی آن رفتند بلکه آن را از زیر پای پیشکسوتانش هم بیرون کشیدند توصیف کرد و گفت: آقایان بهانه نیاوردید و بروید و پرسپولیس را به پیشکسوتانش بسپارید.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی در پایان نشست امروز چهارشنبه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب گفت: من با دعوت آقایان پروین، بهزادی، کاشانی و پیشکسوتانی که جایگاهشان از من در پرسپولیس بالاتر و بیشتر است، در این جمع حضور پیدا کردم.

وی این نشست را صمیمی و دوستانه توصیف کرد و افزود: در جلسه امروز متوجه شدم دوستانم حرف‌های حق می‌زنند و من هم در راستای مطالب آنها صحبت‌های بیان کردم که امیدوارم مسئولان به حرف دل ما پیشکسوتان گوش کنند.

مدیرعامل پبیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از زمانیکه که بحث خصوصی‌سازی مطرح شده است تا به امروز، هیچکس از پیشکسوتان سوال نکرده که سهام این باشگاه را می‌خواهید یا خیر. خوشبختانه امروز بضاعف، بودجه و امکانات کافی برای خرید باشگاه را داریم و این باشگاه حق ما است.

وی از مسئولان کشور خواست اجازه دهند پیشکسوتان پرسپولیس به خانه خود بازگردند و افزود: مطمئن باشید اگر این جمعی که امروز اینجا بودند را به عنوان اداره کنندگان باشگاه انتخاب کنند، هواداران دیگر هیچ نگرانی نخواهد داشت و این تیم نتایج مطلوبی را کسب می‌کنند.

عابدینی همچنین اظهار داشت: از رئیس جمهور به عنوان شخص نخست اجرایی کشور که این امتیاز را دارد درخواست می کنیم که پرسپولیس را به صاحبانش برگرداند. مطمئن باشید اگر این تیم به پیشکسوتانش برسد، دیگر همه مدعیان از مقابل آنها کنار خواهد رفت.

وی واگذاری پرسپولیس به پیشکسوتان را اتفاقی میمون خواند و تصریح کرد: قطعا بدانید اگر پیشکسوتان این باشگاه را در اختیار بگیرند، قدیمی‌های استقلال هم وارد میدان شده و حق خود را می‌گیرند، آن وقت ما طلیعه دار اتفاقی مبارک در ورزش کشور می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه داماش، اینکه پیشکسوتان پرسپولیس پول و بودجه نداشتند را عاملی در جهت ورود نکردن به بحث خرید سهام این باشگاه دانست و خاطرنشان کرد: دوستانی که امروز در این جمع حضور داشتند، جوانی و عمرشان را برای این تیم گذاشتند و آنها روزی که پول و امکانات داشتند، به جای اینکه به خارج از کشور بروند، ماندند تا با حضورشان میادین ورزشی را گرم کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: آنها ماندند و با ناملایماتی ها ساختند تا میدان فوتبال را گرم نگه دارند. این حق نیست که در دوران پیری که گرد سفیدی بر موی و روی آنها ریخته است، به این پیشکسوتان بی‌توجهی شود.

عابدینی در ادامه خطاب به جبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما امروز این بضاعت را داریم که پرسپولیس را اداره کنیم. اگر آقایان با ۵ میلیارد پرسپولیس را می‌گردانند، ما این شرایط را داریم که این باشگاه را با ۲۰ میلیارد تومان اداره کنیم. آقایان بهانه نگیرید، بروید و پرسپولیس را به پیشکسوتانش بسپارید.

وی از مسئولان کشور خواست تا پرسپولیس را به اهلش بسپارند و گفت: باشگاه کی و چیست؟ که بحث حقیقی می‌کنید یا حقوقی. اگر منظورتان کاشانی است که به عقیده من وی در این باشگاه جایگاهی ندارد و بر اساس روابط به این باشگاه آمده است. بحث ما کاشانی نیست بلکه می‌خواهیم باشگاه قانونمند اداره شده و به اهلش واگذار شود. ما می‌خواهیم این باشگاه بصورت قانونی به پیشکسوتانش سپرده شود، یکی به ما بگوید چرا باید این اتفاق نیفتند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بحث من با مدیریت فعلی پرسپولیس و نحوه اداره این باشگاه است. من عاشق پرسپولیس هستم، چه کسی حاضر می‌شود قرارداد بهترین بازیکنی که فصل نقل و انتقالات گرفته است، را فسخ کرده و آن را به پرسپولیس بفرستد. من حاضرم این کار را به خاطر هواداران پرسپولیس بکنم و در تماسی که با خوردبین داشتم، اعلام آمادگی کردم که حاضرم مهدوی‌‎کیا را به پرسپولیس برگردانم.

وی همچنین پرسپولیس را به فرشی گرانبها که بعضی ها با کفش روی آن راه رفته اند توصیف کرد و گفت: متاسفانه به طرف رو دادیم، که نه تنها با کفش روی فرش آمد، بلکه فرش را هم از زیر پای من کشید.

عابدینی در جمع پیشکسوتان پرسپولیس هم گفت: امروز در جمع ما افرادی حضور دارند که در ادوار مختلف پرسپولیس را اداره کرده، در هدایت آن نقش داشته و برای این تیم محبوب و مردمی بازی کردند. آنها دستی بر آتش پرسپولیس داشتند، آتشی که می‌سوزاند اما آنها به خاطر پرسپولیس آن را تحمل کردند.

وی رسیدن باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان را حق آنها دانست و تاکید کرد: ما پیشکسوتان پرسپولیس دست دریوزگی به سمت دیگران دراز نمی‌کنیم، دست ما دست حق است و می‌خواهیم آن را به حق بفشارند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس همچنین با بیان اینکه پیشکسوتان نمی‌خواهند به زور وارد این باشگاه شوند، افزود: در خانه ما غریبه وارد شده و این شرط اخلاق نیست. ما از مسئولان می‌خواهیم حق را به حقدار بدهند.

عابدینی در پایان گفت: امیدوارم حرف‌های ما به تریج قبای آقایان برنخورد، ما با احترام خواسته خود را مطرح کردیم و امیدواریم با احترام جواب‌مان را بدهند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
غول های فوتبال ایران چه كسانی بودند؟  
رونالدو: من روی کاغذ از این هم ثروتمندتر هستم!
تيم فوتبال راه آهن 4 ميليارد ی شد !
چند درصد فوتبالیست‌های ایرانی باسوادند؟
درگیری بابای بازیکن استقلال با مظلومی!