سرمربي ايتاليايي جودو كفته بود آرش مثل ليمويی است كه عصاره اش گرفته شده است.
  
نود: جیرو لامو سرمربی ایتالیایی تیم ملی جودو در تركیب جدید خود جایی برای آرش میراسماعیلی در نظر نگرفت و رسما این ملی‌پوش را به دلیل نتایج ضعیفی كه به دست آورده بود كنار گذاشت. حذف میراسماعیلی از تیم ملی با واكنش‌های تندی از سوی این ورزشكار همراه شد. به فاصله چند ساعت پس از اعلام این خبر، ملی‌پوش جودو در فدراسیون حاضر شد و البته حضور او در فدراسیون برای پرسش چرایی حذفش نبوده است او داد و بیداد می‌كند و می‌گوید فدراسیون را به آتش می‌كشد، چرا كه خود را مستحق حذف از تیم ملی نمی‌داند.

این اتفاق را شاهدانی كه در فدراسیون بوده‌اند هم تأیید می‌كنند و حرف های او را شنیده اند.

مسوولان فدراسیون در برابر عملكرد این ملی‌پوش، این حق را به جیرو می‌دهند كه به عنوان سرمربی اختیار تام دارد كه هر ورزشكاری را بخواهد می‌تواند به تیم ملی دعوت كند و هر كه را نخواهد می‌تواند از تیم ملی خط بزند و با این پاسخ مربی ایتالیایی تیم ملی را حمایت كردند.

جیرو دلیل خود را برای خط زدن میراسماعیلی از فهرست تیم ملی نتایج ضعیف عنوان كرده اما گویا آرش خود این موضوع را قبول ندارد.  او سال‌ها برای جودو مدال آوری كرده و نام جودوی ایران را بر سر زبان‌ها انداخته و در المپیك تا یك قدمی مدال برنز رفته و ....

حالا دارنده مدال جهانی سال 1998 هنوز نمی‌تواند این موضوع را بپذیرد و قبول كند كه از گود رقابت‌ها باید كنار برود و یك سوال از میراسماعیلی، اگر همچنان در تیم ملی حضور داشته باشد آیا می‌تواند پاسخگوی انتظارات دوستداران جودو باشد و می‌تواند در برابر حریفانی كه صدها امتیاز از او فاصله دارند قد علم كند، حریفانی كه به لحاظ سنی هم از او جوان‌تر و آماده‌تر هستند. هر ورزشكاری دوران قهرمانی دارد كه روزی به پایان می‌رسداما برای آرش همیشه قهرمان هضم و باور این موضوع بسیار دشوار و ناممكن است.

آرش می خواهد همچنان در گود باشد و مبارزه كند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:navad.net 
 
مطالب داغ ورزشی:
سيدصالحی به سپاهان پيوست!  
تهديد قرمزپوشان توسط يك ليدر
دوپینگ دو فوتبالیست ایرانی مثبت اعلام شد
5 شرط عجيب بازيكن برای رفتن به پرسپوليس
قلعه نویی: آرفی از توره هم بهتر است/ به خاطر هواداران به آمریکا نرفتم