سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت: احتمال دارد درباره حبيب كاشانی هم بيانيه بدهم چرا كه فهميدم با مترو سريعتر از فوتبال می‌توان به بهشت رفت.
 
فارس: محمد مایلی كهن در باره دلیل اصلی صدور بیانیه های یك و دو خود اظهار داشت: بیانیه های من را جدا از اتفاق های رخ داده در دیدار استقلال و سایپا نبینید. بیانیه هایم را در كنار شعارهای توپ، تانك، فشفشه قرار دهید تا مشخص شود كدام بدتر است.
وی ادامه داد: سایپا برابر استقلال یك بازی جونمردانه انجام داد بدون آنكه بخواهد تیم حریف را تحریك كند اما در آن مسابقه من با ركیك ترین واژه ها مواجه شدم. در حالی كه هم سرمربی تیم ملی بودم و هم سرمربی سایپا. من مثل سیب زمینی بی رگ بودم كه آن زمان واكنش نشان ندادم.
سرمربی سابق تیم ملی تاكید كرد: چطور فدراسیون بلافاصله بعد از پیروزی فولاد برابر ذوب آهن از فولاد تشكر كرد اما از سایپا تشكر نشد. آیا ذوب آهن تیمی خارجی بود. هنوز هم معتقدم شعارهای آن روز در ورزشگاه علیه من هدایت شده بود. همانطوری كه اتفاق های رخ داده پیرامون استقلال و مدیرعامل این باشگاه همین موضوع را نشان داد.
وی یادآور شد: در فوتبال ایران صداقت نداریم. نداشتن توانایی فنی را می خواهیم با كارهای دیگر بپوشانیم و توقع داریم تیم های دیگر برابر 2 تیم پرطرفدار تسلیم باشند و هر چقدر دوست دارند گل بزنند. هر چند معتقدم طرفدار استقلال فقط 40 هزار تماشاگری نیستند كه به ورزشگاه می آیند یا طرفدار پرسپولیس 60 هزار تماشاگری نیستند كه به ورزشگاه می آیند. بسیاری از طرفداران این دو تیم دیگر به ورزشگاه ها نمی آیند.
سرمربی سایپا در مورد اینكه برای گفته هایش در مورد دوپینگ مدركی دارد یا نه گفت: این مسایل یكسری از واقعیت هاست. در حال حاضر فقط به لیگ برتر توجه شده در حالی كه در لیگ یك اوضاع به مراتب بدتر است.شماری از بازیكنان سایپا كه فصل گذشته در تیم های دیگر بودند می گویند در لیگ دسته اول داور در گوش بازیكن می گوید 2 دقیقه بیشتر باقی نمانده از زمین بلند نشو یا در محوطه جریمه خودت را زمین بزن. خود بازیكن بزرگترین مدرك است.
مایلی كهن در مورد اینكه گفته می شود در صورتی كه نتواند ادعاهایش را ثابت كند یكسال از حضور در فوتبال محروم خواهد شد تاكید كرد: می خواهم برای همیشه محروم شوم. اما اجازه بدهید من هم مثل مردم سایر كشورها از خود فوتبال لذت ببرم. چلسی به بارسلونا باخت كه این پیروزی حق بارسلونا نبود. من عاشق بارسلونا هستم اما در آن دیدار حق چلسی شكست نبود. با این حال چند روز بعد چلسی 4 گل به آرسنال زد. اگر در ایران این اتفاق می افتاد می گفتیم به خاطر آن مسابقه تیم ما می بازد.
مایلی كهن در مورد معرفی 7 شاهد به كمیته انضباطی گفت: به هیچ عنوان از هیچ كدام از این آقایان نخواستم كه بروند و شهادت دهند. میناوند خودش به من تلفن كرد. مجید نوروزی به من تلفن زد. اشكان نامداری هم خودش به من گفت از طرف فرهاد مجیدی و علی علیزاده هم زنگ می زند. شب قبل از مسابقه استقلال با مس رفسنجان در جام حذفی تماس گرفت.
وی ادامه داد: شك نكنید در فوتبال مان مشكلات عدیده ای داریم. مدیران ما به دلیل عدم آگاهی به این رشته آن را رها كرده اند. وقتی در ایتالیا یونتوس را مستقیما به دسته پائین تر می فرستند بنابراین چنین مسایلی در فوتبال ما هم وجود دارد.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینكه بیانیه های او كمكی به فوتبال نكرد و حتی باعث شد او از تیم ملی كنار گذاشته شود اظهار داشت: من به دنبال نان فوتبال نیستم اما چرا باید پنهان كاری كنیم. وقتی بازیكن می گوید به زور به ما آمپول می زنند و اگر قبول نمی كردیم می گفتند ساكت را بردار و برو چرا نباید حرف زد؟ همانطور كه قبلا هم گفتم قهرمان های ما واقعی نیستند و تیم های سقوط كننده هم سقوط كننده واقعی نبودند.
مایلی كهن تصریح كرد: 55 سال سن دارم و هر چقدر می خواستم فیلم بازی كنم فیلم بازی كرده ام اما در قبال كشورم احساس وظیفه می كنم. كشورم را از خانواده ام بیشتر دوست دارم. عیبی ندارد من را از فوتبال محو كنند اما در فوتبال ایران در زمینه دوپینگ، داوری و... مشكل داریم.
مایلی كهن در مورد اینكه تمام این مطالب حرف است و سندی وجود ندارد خاطرنشان كرد: این بازیكنان حرف زده اند. حتی آنها را هم ترسانده اند اما من به هیچ كدام از این بازیكنان یك تلفن هم نكردم تا حداقل تشكر كنم.
این مربی در مورد اینكه آیا امكان دارد بازهم بیانیه ای صادر كند گفت: بله، شاید بیانیه ای در مورد حبیب كاشانی صادر كنم. او روزی گفت با فوتبال می توان به بهشت رفت اما من وقتی سوار مترو شدم و دیدم كه چقدر ازدحام جمعیت است فهمیدم با مترو سریعتر می توان به بهشت رفت.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
خوشحالی عجیب قهرمان جهان+عکس  
مراسمی که تن حجازی را لرزاند!
کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد
رضایی: پیراهن شماره 10 قابل اولادی را ندارد/رفاقت‌ها مهم‌تر است
فتح‌الله زاده از وقتی دکتر شده، آمار از دستش در رفته/قلعه‌نویی: همه بازیکنان من را خریدی حاجی‌جان