بازیکنی که حاجی می گفت یکی از بمب هایش است اما بمبش عمل نکرد و این مدافع ترجیح داد در همان سپاهان بماند. با این وجود حاجی هنوز بمب های زیادی در جیب دارد.
 
 

خبرآنلاین: علی فتح الله زاده رودرروی مان نشسته . دو روز پیش از جدایی سید جلال از استقلال. بازیکنی که حاجی می گفت یکی از بمب هایش است اما بمبش عمل نکرد و این مدافع ترجیح داد در همان سپاهان بماند. با این وجود حاجی هنوز بمب های زیادی در جیب دارد. او می گوید این استقلال باید قهرمان باشد. آن هم نه فقط قهرمان یک جام بلکه دو یا سه جام. می گوید اگر تیم یک مربی درست و حسابی داشته باشد ، کمتر از دو جام نمی گیرد. حاجی در این گفت و گو هم به سئوال های ما پاسخ داده و هم سئوال های کاربران سایت خبرآنلاین.

فرهاد اشراقی - فرهاد عشوندی 

حاج آقا اگر امسال بازیکن برای استقلال خریده باشید، تیم بسیار خوبی را تشکیل داده اید. البته اگر یکی ،یکی نپرند؟
این ها را که گفتیم که تقریبا قطعی شدند. من استاد فصل نقل و انتقالات هستم. این قدر بازیکن خریدم که باید یک تعدادی از آنها را از دست بدهیم. استقلال تیم بزرگی است و نمی شود ستاره هایش را روی نیمکت نشاند. این جو تیم را به هم می زند.  اگر دیدید در روزهای آینده تعدادی از بازیکن های مان نیامدند خیلی تعجب نکنید.نا تا همین جا آنهایی را که خریده ایم کفایت می کند و اگر بیشتر از این بخواهیم قرارداد ببندیم ، کارمان را دشوار می کنند. ما تا الان با حمودی قرارداد بستیم، با کرار هم بستیم. با اینکه از امارات و اسپانیا هم پیشنهاد دارد. ولی ما می خواهیم که در استقلال باشد تازه رفتنش هم به ما ضربه نمی زند. بمب اول ما الان رحمتی است.

قبول دارید که یک بمب برای یک تیم کافی نیست؟
ما برای استقلال بمب ها داریم.

آقای فتح الله زاده اگر شما به عنوان یک تماشاگر فوتبال بخواهید به تیم استقلال نگاه کنید چقدر عقیده دارید که استقلال در فصل گذشته از داوری سود کرد؟
به نظر من ضرر کرد. در دربی ها هم هیچ یک از داوری ها به نفع ما نبود. شما پنالتی را می بینید ولی اخراج دو بازیکن آنها را نمی بینید. نباید احساساتی حرف بزنیم. من 20 سابقه مدیریت باشگاه دارم. نباید احساساتی عمل کنیم و همه چیز را به دوش داور بیندازیم. 70 هزار نفر تیم استقلال را در مقابل النصر تشویق می کردند. این نشان از محبوبیت تیم است.

شما از سوم شدن استقلال در جام باشگاههای آسیا راضی هستید؟
نه من راضی نیستم اما از بازی با النصر با اینکه باختیم راضی هستم. در آن نظر سنجی که گذاشتیم 75 درصد رای دهندگان راضی بودند از کارکرد تیم راضی بودند. ما دوم در لیگ هستیم.

قبول دارید که تیم خوبی را در لیگ گذشته بستید ولی نتیجه عالی نگرفتید؟
ما تیم را خوب بستیم ولی تیمی که به موقع نمی رسد به موقع به بدنسازی نمی رسد نتیجه خوبی هم نمی گیرد. ما فرصت داشتیم ولی خوب قهرمان نشدیم. اما 75 درصد هواداران راضیند. هدف ما سهمیه آسیا بوده است. اما امسال هدف قهرمانی آسیا است. از آن تیم ولی انتظار فقط سهمیه آسیایی بود. مگر سپاهان و ذوب آهن کم پول خرج می کند. به خدا ما مظلوم تریم. در مطبوعات درست تحلیل نمی شود. اگر فوتبال نابود بشود روزنامه نگاران ورزشی هم نابود می شود. باید اعتمادها جلب بشود. من تحملم بالاست در برابر انتقادها. اگر مثلا شما با آقای مظلومی بد هستید با کل تیم لج نکنید و انتقادهای ناروا نکنید. اینقدر انتقادی که از ما کردید از پرسپولیس نکردید. ما در فوتبال باید کاری کنیم که فوتبال سر جایش بایستد. اشتباهات اطلاعاتی حتی در قرارداد بستن با بازیکنان هم آورده شده است. درست است که مجتبی جباری و خسرو حیدری خیلی سر قرارداد بستن اذیت کردند ، ولی در رقم قراردادها نباید اشتباه کرد.

قراردادهایی که الان با بازیکنان می بندید زیر سقف است؟
ما قراردادهایمان را خوب می بندیم.

اگر شما مهدی رحمتی را جذب نمی کردید و بعد ایشان به پرسپولیس می رفت، چکار می کردید؟
من کار خاصی نمی کردم. قراردادها را نمی شود بی رویه بالا برد. می رفت باید یک گلر دیگر می گرفتیم. من الکی جنجال به پا نمی کنم. چطور تا روزی که خودشان بازیکنی را می گیرندذ همه چیز ایده آل است و اگر نگرفتند سقف رعایت نشده؟ سال قبل ما 450 میلیون به خسرو حیدری پیشنهاد دادیم و این غیر از پاداش هایش بود. یعنی کمی بیشتر از 500 میلیون او باید از ما می گرفت اما رفت اصفهان. یعنی دوستان سال قبل کمتر از ما به بازیکن مان دادند که تهران را ول کرد و رفت؟ این جور شلوغ کردن ها کار خوبی نیست. خودشان هم می دانند که چه حرفی می زنند. تازه مردم هم متوجه همه چیز هستند.

 از ماجرای نصرتی هم شاکی هستید؟

ما با نصرتی داخلی بستیم و قراردادش نزدیک 400 میلیون بود و بعد یکدفعه رفت. او حالا چقدر باید بگیرد که 200 میلیونش هم می شود جریمه ای که به استقلال می پردازد؟ می گویم اگر قرار است بازیکن بگیریم باید برویم سراغ بازیکن آزاد ، نه بازیکنی که با ما داخلی بسته. من از این رفتارشان ناراحتم. بیرای همین هم جریمه نصرتی را تا آخرش می گیرم. یا مثلا وقتی مذاکرات با رحمتی به بن بست می رسد می گویند او ...

من بارها در نقل و انتقالات با مدیران پرسپولیس پنجه در پنجه شدم. مثلا سر قضیه هاشمی نسب ، مومن زاده یا آرش برهانی اما هیچ وقت کسی را دور نزدم. رفتیم مذاکره کردیم و بازیکن شان را قاپیدیم. بروید از خود عابدینی بپرسید.

گفتید برهانی ،اگر می دانستید آرش برهانی در سال اولی که آوردیدش ،این همه موقعیت را از دست می دهد باز هم سعی می کردید او را از چنگ پرسپولیس بیرون بیاورید؟
بله می کردم. البته آرش حسابی آدم را کلافه می کند ولی بازیکن خوب و موثری است. یا مثلا احمد مومن زاده. او بازیکن بزرگی بود. همین حالا شما می گویید گل نزن بود اما مرحوم ناصرخان می گفت مفیدترین بازیکن در زمین است. واقعا برای گرفتن مومن زاده چشمانم را بستم و دستم را کردم در دهان شیر تا او را بیرون بیاورم. واقعا وقتی عابدینی خشمگین می شد از شیر هم ترسناک تر بود. همین حالا هم وقتی با آن صدای پرطنینش داد می زند ، فتح الله زاده ، موهای تنم از ترس سیخ می شود و از او می ترسم . بازیکن از عابدینی قاپیدن سخت بود ولی من این کار را می کردم!

رحمتی در مذاکرات برای قرارداد چگونه است؟
فکر کنم فعلا 70 80 ساعتی با رحمتی مذاکره کرده ایم.

مهدی  برای قرارداد بستن از شما چه چیزهایی خواست؟
احمد 3 چیز از ما درخواست کرد. گفتند 40 درصد می خواهم، گفت می خواهم گلر اول باشم. یک شرط دیگر هم بود که الان یادم نیست. ما شرایطش را قبول داشتیم و شرطی هم برایش نگذاشتیم. این که دیگر چیز عجیبی نبود. همه همین شرایط را دارند. حالا چون سید مهدی دوست دارد در استقلال بازی کند که نباید این طوری برایش حرف در بیاورند.

حاج آقا شما هوار را برای این فصل نگه می دارید؟
بله هوار بازیکن خوبی است ولی اگر بازیکنی بخواهد پر رویی بکند حتما از تیم بیرون خواهد رفت. زیرا برای استقلال بازیکن نباید تعیین تکلیف بکند. آقای صادقی را من خیلی دوست دارم ولی کنارش گذاشتم. برای اینکه بازیکن نباید خودش را جلوی استقلال بزرگ ببیند. ما نباید فراموش کنیم که ما هرچه داریم از استقلال داریم.

آقای فتح الله زاده ، لیستی که به شما داده اند ظرفیت قهرمانی را دارد. ولی فکر نمی کنید همین تیم هزینه زیادی به شما تحمیل می کند؟
نخیر. هزینه امسال ما نسبت به پارسال کمتر خواهد شد. برای اینکه ما پارسال همه ظرفیت هایمان را پر کردیم و بازیکن اضافه داشتیم. همه بازیکنان زیر 23 ساله برای ما اضافه بودند. ولی امسال من ظرفیت ها طبق آنچه فدراسیون می گوید می چینم و 3 الی 4 جای خالی هم نگه می دارم. سطح را کیفی می کنم. برای اینکه ضربه نخوریم. مطبوعات باید انصاف را بنویسند نباید به خاطر رفاقت با یکی دیگری را خرد کنند. کسی که قول و قرار گذاشته است باید تا آخرش باشد. وقتی بازیکنان خوبی را گرفته ام دلم نمی سوزد که بازیکنان دیگری را نگرفته ام.

الان شرایط قرارداد با خسرو حیدری به کجا رسیده؟

او برای گرفتن رضایتنامه اش کمی مشکل دارد . خسرو سال قبل که به سپاهان رفت ، 5 نفر از اعضای هیات مدیره پای برگه ای را امضا کردند که او در پایان فصل اگر خواست در بازه ای 15 روزه می تواند جدا شود اما الان این را قبول نمی کنند. می گویند در قرارداد اصلی نبوده. من هم قراردادم با مبعلی همین طور بود. وقتی ایمان گفت می خواهد برود ، مکث نکردم چون بازیکنی که دلش با تیم نیست را نمی شود به زور نگه داشت.

و او با شما به توافق رسیده؟

خودم که این طور فکر می کنم. ما چند جلسه از شب تا صبح با خسرو مذاکره کردیم. سخت ترین کار دنیا بحث کردن با خسرو و مجتبی جباری است. اولش مثلا می گوید 600 تا ، چهار ساعت بحث می کنیم و می رسانیمش به 450 تا بعد می گوییم ببندیم ، دوباره می گوید: 600 تا! انگار این ها نوار ضبط شده هستند. هر کاری که می کنی ، همان حرف خودشان را می زنند.

شما در نقل و انتقالات با 4 ملی پوش به توافق رسیدید. این انتظارات را بالاتر می برد از تیم. همه از شما قهرمانی می خواهند.
باید ببینیم در زمین چکار خواهند کرد. البته خود من زودتر از همه گفتم که امسال قهرمانی می خواهم. انشاالله وقتی تیم بسته شد یک جلسه با بازیکنان و تیم می گذارم و این خواستم را اعلام می کنم. سال قبل ما به مظلومی گفته بودیم سهمیه آسیایی می خواهیم و البته او هم توانست خواست مان را برآورده کند . چون هدف مان مشخص بود حتی در هفته هایی که از این خواست فاصله داشتیم پشت سرمربی مان ایستادیم و موفق هم شدیم. این بار اما کار سخت تر است و ما قهرمانی می خواهیم . این را قبل از شروع فصل هم به بچه ها می گویم و هم به همه رسانه ها. برای قهرمانی هم ما فرصت زیادی برای اشتباه نداریم.

قبول دارید که فصل قبل هم اگر نمی ترسیدید ، قهرمان می شدید؟

راستش کمی هم بدشانسی آوردیم. ما تلاش مان را کردیم. در چند بازی خودمان بازی ها را از دست دادیم. 4 بازی خانگی مان را اگر امتیاز می گرفتیم ، شرایط عوض می شد. خودتان که دیدید در بازی با شهرداری هم بازی برده مان را داور از ما گرفت. چند بازی ما از داوری ضربه خوردیم. به امیر قلعه نویی هم گفتم که خودمان قهرمانی را به آنها دادیم. امسال اما شرایط فرق دارد. ما هر طور باشد قهرمان می شویم.

و این قهرمانی با مظلومی بدست می آید؟

چرا که نه. ما تیم خوبی داریم. او سال قبل هم بد کار نکرد. من که دیگر این فوتبال را می شناسم. او هم در داربی موفق شد و هم در لیگ به مقام دومی رسید. نتایجی که کمتر کسی در استقلال در همان سال اول گرفته. حالا هم امیدورام که در سال آینده استقلال را قهرمان لیگ برتر کند. هدفگذاری امسال ما برای پرویزخان قهرمانی در لیگ برتر است و از او حمایت می کنیم تا این اتفاق بیفتد.

هنوز هم اعتقاد دارید این تیمی که بستید را اگر خودتان هدایت کنید ، قهرمان می شود؟

وقتی این حرف را زدم یک عده خندیدند. این حرف شاید برای بعضی ها شوخی و طعنه بیاید ولی من کاملا جدی گفتم. ما یک تیم کامل داریم. استقلال با این بازیکنانی که الان دارد حتی با هدایت من ، می تواند حداقل یک جام بگیرد. من که تجربه مربیگری ندارم ، یک جام می آورم ولی اگر مربی ، مربی باشد می تواند 2 تا جام بیاورد.

پرویز مظلومی با این تیم چند جام می گیرد؟

او حداقل یک جام می گیرد.فکر کنم جام قهرمانی لیگ برتر. او مربی خوبی است.

ولی شما گفتید مربی خوب با این تیم دو جام می گیرد.

هنوز هم می گویم. که پرویزخان مربی خوبی است. برایش نمی گویم دو یا سه جام چون نمی شود همه چیز را پیش بینی کرد. فوتبال نیاز به فاکتورهای دیگری هم دارد. از داوری گرفته تا بازیکن و... خیلی مهم است که بازیکنان در بهترین شرایط باشند. اگر این تیمی که بستیم ، خوب کار کنند حتما قهرمانی های بیشتری بدست می آوریم.

فکر کنید بنابر هر دلیلی پرویز مظلومی نخواست بعد از هفته پنجم مربی گری کند. آن وقت چه تصمیمی می گیرید؟ مربی خارجی که نمی آورید؟

بله درست است.من دنبال مربی خارجی نیستم. ما در استقلال امکان اینکه مربی خارجی بتواند راحت ، کار کند نداریم. من تجربه استفاده از کخ را دارم. او مربی بزرگی بود. با این وجود شرایط طوری شد که وقتی آمد ، یکسری از دوستان که حالا آدم های بزرگی برای خودشان هستند در حقش کم لطفی کردند. کخ تیم را عالی تمرین می داد اما معلوم شد که نمی گذارند مربی خارجی در تیم موفق شود. به همین دلیل دیگر تیمم را دست مربی خارجی نمی دهم.

اگر بخواهید یک مربی جوان مثلا از بین فرهاد مجیدی، علی منصوریان و مجید نامجو مطلق یکی را انتخاب کنید کدام را انتخاب می کنید؟
من نامجو مطلق را انتخاب می کنم. مجید در این چند سال پیشرفت خوبی داشته و مراحل مربیگری را سپری کرده و حالا به سطحی از پختگی رسیده که بتواند مربی استقلال باشد. منصوریان مربی بزرگی خواهد شد اما نه الان . یک روزی امیر بازی را کنار گذاشت و دوست داشت مربی استقلال باشد به او گفتم این تجربه الان برایت خیلی سخت است و او به برق و کشاورز رفت. بعد هم رفت دوره مربیگری در لورکوزن. فکر کنم آن روز از دستم دلخور هم شد اما الان می بینید که چون کار را پایه ای طی کرده بهترین مربی مربی ایران است . درباره منصوریان هم فکر می کنم باید همیم مسیر طی شود. او الان در تیم امید جای خوبی دارد اگر بتواند از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کند و کنار مربی بزرگی مثل کروش کار کند ، می تواند در مربیگری ، مرد موفقی باشد. درباره فرهاد اما معتقدم او برای مربیگری ساخته نشده. من همین حرف رابه فرزاد مجیدی هم زدم. فرزاد یک سرپرست عالی است. فرهاد هم می تواند یک سرپرست یا یک مدیر عالی برای استقلال باشد . راستش نظر شخصی من درباره جواد زرینچه هم همین است. خودم واقعا دوست دارم که جواد سرپرست تیم ما باشد و در کنار کادر مدریت فنی مان کار کند. اما خب جواد فعلا مربیگری را ترجیح می دهد.

 اگر الان بخواهید از بین مربیانی که تا الان با آنها کار کردید، کسانی را نام ببرید که استقلال را به اوج می رسانند کدام را اسم می برید؟
به غیر از مظلومی؟ فکر می کنم غیر از پرویز خان : امیر قلعه نویی و نامجو مطلق .

شما که این همه به کار نامجو اعتقاد دارید چرا این فصل او را برای کمک به مظلومی نیاوردید؟
ما می خواستم ولی مجید خودش نخواست. می گفت وقتی بهتاش در تیم هست ، نیازی به او نداریم. او دوست صمیمی بهتاش فریباست و می گوید ترجیح می دهد کار را بهتاش ادامه بدهد. برای همین هم ما دنبال یک تمرین دهنده خارجی رفتیم.

قبول دارید که کادر فنی شما انتقادپذیرنیست؟
بله. ولی شما هم خیلی سخت می گیرید. من الان با شما بگو ، بخند هم می کنم و شما هم انتقاد می کنید. ولی وقتی که تماشاگر دارد به من فحش می دهد شما هم بیایید از من انتقاد کنید، من با شما دعوایم می شود. شرایط خیلی فرق می کند. ظرفیت آدمها متفاوت است ولی زمان هم خیلی مهم است.

ولی بیشتر انتقادهایی که شده به نظر روزنامه نگاران به جا بوده است؟
اینطور نیست که همه آن ها حق و به جا بوده باشد. در خیلی از روزنامه ها در حق استقلال کم لطفی شد. حاشیه سازی بسیاری به وجود آمد که واقعا اذیت کننده بود. اگر این مسائل برای بقیه تیم ها به وجود می آمد حتما از شما شکایت می کردند.

برگردیم به مدیریت خودتان. می خواهید رئیس فدراسیون شوید؟

فعلا که نه. باید ببینم در زمان انتخابات چه اتفاقی می افتد. اگر قرار باشد کفاشیان کاندیدا باشد من رقابت نمی کنم چون معتقدم او پس از 4 سال به این پختگی رسیده که بتواند فوتبال را اداره کند. او ناکامی ها را از سر گذرانده. در بدترین شرایط فدراسیون را در دست گرفت و خیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشت اما حالا شرایط عادی شده. اما اگر که کفاشیان شرکت نکند ، هر کسی کاندیدا شود با او رقابت می کنم. حتی اگر آن رقیب دوست خوبم آقای دکتر دادکان باشد.

اگر برای شما دستوری بیاید که باید مدیر پرسپولیس شوید چکار می کنید؟
با همه ارادتی که به پرسپولیس دارم ولی قبول نمی کردم. الان حتی بچه های کوچک هم من را به عنوان حاجی استقلالی می شناسند. زیرا من ارادت خاصی به استقلال دارم.

ولی چطور شما بازیکن تیم حریف را می خرید؟
بازیکن با مدیر فرق می کند. بازیکن حرفه ای است و باید بازی کند. در خانواده فرزند خطا می کند ولی اگر پدر خطا بکند نابخشودنی است. پرسپولیسی ها برای من احترام قائلند و هم واقعا پرسپولیس را دوست دارم ولی بعد از استقلال.

مردم از شما درباره  سید جلال و خسرو حیدری پرسیده اند.
خسرو حیدری قراردادی با سپاهان بسته است. سپاهان به ایشان یک زمانی را داده است که از یک تاریخ مشخص تا یک تاریخ دیگر می تواند اگر خواست از تیم برود. 5 نفر آدم بزرگ زیر آن را امضاء کرده اند. کار مردانگی نیست که نگذاریم برود. ایشان اگر بخواهد برود باید بگذارند برود.     

مردم پرسیده اند که برای خانواده آقای حجازی حقوقی از طرف باشگاه تعلق می گیرد یا خیر؟
خانواده آقای حجازی خانواده بسیار محترمی هستند و نیازی به کمک کسی ندارند. آقای حجازی به صورتی زندگی خودش را ساخته است که خانواده اش بعد از مرگ او هم به کسی احتیاج ندارند. اما حقوق معنوی ایشان محفوظ است. من به خانم ایشان هم گفته ام که تا وقتی زنده هستم به خاطر رفاقتی که با ناصرخان داشتم غلامی ایشان را می کنم و واقعا تا آخر عمرم غلامی این خانواده را خواهم کرد.

مردم پرسیده اند که قراردادهای بازیکنانی که الان دارید می بندید یک ساله است؟
بله اغلب یک ساله است. تعدادی هم هستند که 2 ساله با آنها قرارداد بسته ایم. ما باید از ضعف های دیگران درس بگیریم. من امسال با پژمان منتظری و حنیف دوباره قرارداد بستیم.

این یک ساله بستن قرارداد به خاطر این نیست که شما هم یک ساله قرارداد مدیریت دارید؟
نخیر این قضیه حداقل در مورد من صدق نمی کند. من در زمانی که در استقلال بوده ام خیلی کارها کرده ام. اگر کسی بخواهد دو ساله قرارداد ببندد من می بندم. الان دغدغه من این موضوع است که بعضی از بازیکن ها به من می گویند اگر شما از تیم بروید من هم  می روم. بعد اگر آنها بروند می گویند این ها به خاطر فتح الله زاده رفتند. باید به تیم فرصت داده شود.

مردم پرسیده اند که کمپ کی آماده می شود؟
کمپ آماده شده است و تیم که برگردد آنجا تمرین می کنند و کنفرانس خبری هم همانجا است. قبل از لیگ افتتاحش می کنیم.

نظر شما در مورد که اینکه خودتان رییس فدارسیون فوتبال شوید چیست؟
آقای کفاشیان که کاندیدا باشد من نمی شوم. چون خیلی سختی کشیده است و می تواند الان از آن تلخکامی ها استفاده کند. اگر ایشان نشود من کاندیدا می شوم. مدیران باید کار جمعی را یاد بگیرند.

در انتخابات دی ماه تکلیف استقلال چه می شود؟
باید جلوتر برویم تا ببینیم چکار باید بکنیم.

مردم از شما پرسیده اند که چرا اجازه دادید بازیکنان با غیرتی مثل وحید طالب لو و امیرحسین صادقی از تیم جدا بشوند؟
من اعتقاد دارم که وحید بازیکن قوی ای است که نباید اینجا بماند. ولی اگر وحید می ماند اتفاق های بزرگ برای او اتفاق نخواهد افتاد.

از شما سوال شده است که بازی های رفت و برگشت برای این فصل هم تدارک دیده اید؟
این یک اتفاق است. اتفاقی که هر 20 سال یکبار می افتد. ولی در مجموع امسال هم داریم.

مردم از شما پرسیده اند که درست است برای دوره بعد ریاست جمهوری می خواهید کاندیدا شوید؟
نخیر ما با ریاست جمهوری کاری نداریم.

  از شما سوال شده است که چرا گفته اید صادقی مشکل اخلاقی دارد؟
نه من هیچ وقت این حرف را نزدم. آقای صادقی از بهترین بازیکنان ما بود. من گفتم ایشان مشکل رفتاری دارد.

مردم از شما در مورد دکترایتان پرسیده اند که چه وقت می خواهد تمام بشود؟
من باید امسال تز دکترایم را دفاع کنم. ولی نباید شور یک قضیه را درآورد.

شما در مراسم مرحوم حجازی فرمودید که من همیشه گفته ام که ناصرخان را بیاورید. یک ساعت بعد آقای قلعه نوعی در برنامه نود گفت که من این حرف را زده ام. قضیه چیست؟
ایشان با آقای خاوری در یک جلسه ای داشتند از طرف من که رضایت ناصرخان را بگیرند از تراکتورسازی بیاید استقلال. وگرنه اگر من اجازه ندهم کسی اجازه ندارد از طرف من برود مذاکره برود. من هیچ وقت درباره قابلیت های فنی ناصرخان هیچ گونه تردیدی نداشتم و هر وقت هم که خواستم ایشان در تیم باشند منصب سرمربی گری را به ایشان دادم.

  شما سیستم خرید ها و مصاحبه های آقای کاشانی را که بر علیه شما می کند را می پسندید؟
آقای کاشانی سیستم خاصی برای خودش دارد و انتخاب های خاصی هم دارد و نمی شود به سیستم ایشان هم ایراد گرفت.

حرف آخر؟
شما خبرنگاران روح خودتان را بزرگ نگه دارید. انتقادهای به جا بکنید.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir

مطالب داغ ورزشی:
پشت پرده حضور مایلی کهن در پرسپولیس  
فتح‌الله‌زاده: بازیکنان ما مثل اسیرند
فدراسيون را به آتش می كشم
اولین برد ملی با کروش
دايی تيم ندارد اما بازيكن دارد!