باشگاه منچسترسیتی با امضای قرارداد حمایت مالی با شرکت خطوط هوایی اتحاد امارات، توانست نام خود را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کند.
 
برنا: به نقل از یاهو، باشگاه منچسترسیتی که مالکیت آن را مرد ثروتمند اماراتی یعنی شیخ منصور بر عهده دارد، با امضای قراردادی با شرکت خطوط هوایی اتحاد امارات، توانست گرانترین حامی مالی را در تاریخ فوتبال جهان به خود اختصاص دهد.

این شرکت که از زمان حضور شیخ منصور در سال 2008 نامش را بر روی پیراهن منچسترسیتی حک کرده است، با معامله ای به ارزش 400میلیون پوند نام ورزشگاه این باشگاه را هم به نام خود کرد تا آبی های شهر منچستر کاملا رنگ و بویی اماراتی به خود بگیرد.

"گری کوک" رییس هیات مدیره منچسترسیتی از این قرارداد به عنوان یکی از مهمترین توافق های صورت گرفته در تاریخ فوتبال جهان یاد کرد. این معامله می تواند به شیخ منصور جهت هزینه های بزرگی که در بازار نقل و انتقالات انجام می دهد، کمک کند اگرچه این احتمال را هم افزایش می دهد که سیتی دیگر به قوانین مالی یوفا که به تازگی وضع کرده، پایبند نباشد.

شرکت اتحاد قرارداد اسپانسری پیراهن های سیتی را تا ده سال دیگر هم تمدید کرده است. ضمن آنکه کمپ ها و زمین های تمرینی اطراف ورزشگاه به همراه مراکز علمی-ورزشی باشگاه در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

به نظر می رسد تعامل خوب صاحبان شرکت هوایی اتحاد که از مسوولان دولتی امارات می باشند، با شیخ منصور که از خانواده سلطنتی و متمول این کشور می باشد، زمینه این توافق بزرگ و گران را رقم زده است.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
فتح‌الله زاده از وقتی دکتر شده، آمار از دستش در رفته/قلعه‌نویی: همه بازیکنان من را خریدی حاجی‌جان  
تیم ملی ایران در اولین بازی خود با کی روش به تساوی رسید
تصاویر جالب از دونده‌ای که دیوانه‌وار و به قصد کُشت می‌دود!
عکسی جالب از میناوند 17ساله، مهدوی کیا 15ساله و مجیدی 14ساله!
آرش میراسماعیلی دچار حمله قلبی شد