مالک جدید باشگاه راه‌آهن، رستوران پدیده شاندیز است.
 
 
خبرآنلاین: رستوران پدیده شاندیز فردا رسما به عنوان مالک جدید باشگاه راه‌آهن معرفی می‌شود. آن‌ها قرار است راه‌آهن را به مشهد ببرند و تیمشان را در این شهر اداره کنند. رحمان نادری رئیس سابق هیات فوتبال مشهد و مدیر فعلی رستوران پدیده شاندیز تهران تنها کسی است که پرویز گل‌محمدی‌فرد را می‌شناسد. او گفته که گل‌محمدی‌فرد را می‌شناسد و می‌داند که او تیم را به مشهد خواهد برد. اما در عین حال گفته که فعلا نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه بدهد.
طبق تحقیقات خبرآنلاین، پرویز گل‌محمدی‌فرد هیچ عضویتی در اتاق بازرگانی، شهرک صنعتی و اتاق صنایع و معادن ندارد. او گرچه شخصا و به نام خودش تیم را خریداری کرده، اما در حقیقت به نمایندگی از پدیده شاندیز این کار را کرده است. پیش از این تنها گفته شده بود که خریدار راه‌آهن، یک شرکت فعال در مواد غذایی است که این موضوع باعث شده بود همه فکر کنند این شرکت، تولید کننده مواد غذایی است در حالی که شرکت مورد نظر، رستوران پدیده شاندیز است.

خریدار جدید باشگاه راه‌آهن حدودا یک ساعت قبل اسامی 7 نفر را به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه راه‌آهن اعلام کرده بود که یکی از این 7 نفر، مالک رستوران پدیده شاندیز است.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
بازیکن دیپورتی استقلال ، 90 دقیقه در کوپا آمریکا فیکس بود/ رینالدو کریم شیره ای یا ستاره؟+عکس  
جاسم کرار شاگرد مارادونا می شود؟
يك مربی معروف لباس‌های تيم ملی را توليد می كند؟
دفاع كريمی از كاشانی: وقتی قيمت بازيكنان بالاست باشگاه چه كار كند؟
ساخت‌وساز قلعه‌نویی با 200میلیون تومان طلبش در نازی‌آباد