مدیر عامل باشگاه سایپا به همراه سرمربی پیشین این تیم به عیادت مهاجم مصدوم تیم ملی فوتبال کشورمان رفت.
 
مهر: آرش کوشا مدیر عامل سایپا سه‌شنبه شب به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همراه مجتبی تقوی سرمربی پیشین تیم سایپا و محمد قاسم حلاجیان معاون فرهنگی و ارتباطات شرکت  به عیادت مسعود شجاعی رفتند.

در این دیدار کوشا از مسعود شجاعی به عنوان یک بازیکن ارزشمند ملی یاد کرد که از تیمی مانند سایپا به فوتبال ملی و اروپا راه پیدا کرده و برای این بازیکن جوان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. همچنین از سوی باشگاه لوح تقدیر به همراه قابی از تصویر شجاعی با پیراهن سایپا به او اهدا شد.

مسعود شجاعی ضمن تقدیر و تشکر از عیادت کوشا گفت: من توصیف‌های خوبی از بازیکنان سایپا در مورد شما شنیده‌ام و امیدوارم در راهی که آغاز کرده‌اید، موفق باشید.

قرار بود در این جلسه ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا نیز حضور داشته باشد که به دلیل برگزاری اردو این تیم در ترکیه در این جلسه حضور نداشت. همچنین قرار است شجاعی در روزهای آینده در تمرین تیم امید سایپا حاضر شود و با بازیکنان جوان این تیم دیدار کند. این بازیکن روز یکشنبه آینده به اسپانیا برمی‌گردد تا بعد از باز کردن گچ پایش تمرینات سبک را در تیم اوساسونا آغاز کند.

مسعود شجاعی مهاجم تیم ملی کشورمان و بازیکن تیم اوساسونای اسپانیا در دیدار تیمش برابر رئال سوسیه‌داد دچار مصدومیت شدید شد و انگشت پایش دچار شکستگی شد.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:  
عکس تمام رخ از چهره بازیکنان بارسلونا(گزارش تصویری-1 )  
سپهر حیدری: دوست نداشتم از پرسپولیس جدا شوم/ مس کرمان انتخاب خوبی است
طعنه عابدینی به مسئولان باشگاه پرسپولیس: آقایان فرش را از زیر پای ما کشیده‌اند
تصاویری از حضور علی دایی در پشت صحنه آخرین برنامه 90
تراکتوری می سازم که به کسی رحم نکند