دیگر وقت آن رسیده بود لیونل مسی شخصا جواب تمام انتقادات و اهانتهای روزهای اخیر را بدهد.
 

خبرآنلاین: آرژانتین با برد قاطعانه برابر کاستاریکا جواز صعود به مرحله بعد بازیهای کوپا امریکا را بدست آورد .اما این پیروزی پس از دو بازی انتقاد آمیز وکسب تنها دوامتیاز رخ داد و دربین بازیکنان تیم میزبان بازیها انتقادها بیشتر متوجه بهترین بازیکن دو سال اخیر دنیا و آرژانتین بود.مسی کمتر عادت به حضوربرابرخبرنگاران و پاسخگویی به سوالات شان را دارد ولی پس از اینکه پدرش در چند نوبت ناچار به دفاع از پسرش در رادیو وتلویزیون شد ، خود او در کنفرانس خبری بازی یک چهارم نهایی کوپا امریکا حاضر شد و پاسخ تندی به منتقدان داد.

او با اشاره به اینکه پس از صعود به مرحله بعد پیامهای تبریکی از تمام هم تیمی هایش در بارسا دریافت کرده ، گفت:«باید به رسانه ها و هوادارن بگویم زیاد نگران نباشند .هیچکس دوست ندارد در تیم ما بد بازی کند و من قبلا هم این پیام را به مطبوعات در آرژانتین داده ام . مطبوعات باید بدانند شیوه بازی من با انتقاد و اهانت و سوت زدن تغییر نمی کند. بلکه این رفتارها سبب قوی تر شدن ما می شود. ما خودمان میدانیم در دو بازی اول خوب کار نکردیم و از این موضوع ناراحت بودیم. ولی مقابل کاستاریکا جریان عوض شد.»

مسی درباره تفاوت پست تخصصی اش رد بارسا و تیم ملی و همچنین تفاوت کیفیت بازی اش در این دو تیم گفت :«من هر جا که مربی مناسب بداند بازی می کنم ولی بازی مقابل تیمهای امریکای جنوبی خیلی مشکل است و آنها هشت نفر در دو لایه به دفاع مشغول می شوند و فضایی به تیم مقابل نمی دهند .اما اینکه بخواهیم بارسا را با تیم ملی آرژانتین مقایسه کنیم واقعا کار اشتباهی است . بارسا تیمی است که بازیکنانش مدتهاست کنار هم بازی میکنند ولی ما تازه به هم رسیده ایم و مدت کمی برای تمرین فرصت داشتیم. نه به شکل انفرادی و نه به شکل تیمی این دو تیم قابل مقایسه نیستند.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
كی‌روش: فراموش كرده‌ايد از سال 98 يكی در ميان به جام جهانی رفته‌ايد؟  
بمب پرسپولیس به الشارجه امارات پیوست / گزارش تصویری
میهمان ناخوانده تمرین آبی ها/ لحظه ای که رویای این نوجوان محقق شد/ گزارش تصویری
فریدون زندی: بازیکنان ما بدتر از عرب‌ها هستند/بازیکن در رختکن دعوا می‌کرد چون خودش مهمتر از تیم بود
تمرین بدنسازی پرسپولیس با حضور محمد مایلی‌کهن / گزارش تصویری