پس از پایان نشست رسانه‌ای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دو نفر از خبرنگاران بیرون سالن با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و کارلوس کی‌روش با چشمانی متعجب از کنار این صحنه عبور کرد.
 
 
ایسنا:پس از پایان نشست رسانه‌ای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دو نفر از خبرنگاران بیرون سالن با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و کارلوس کی‌روش با چشمانی متعجب از کنار این صحنه عبور کرد.
جرقه درگیری دو خبرنگار ورزشی وقتی اتفاق افتاد که خبرنگار واحد مرکزی خبر و بخش خبری 20:30 در انتهای نشست رسانه‌ای کی‌روش خطاب به مترجم او گفت از شما متشکریم و با گفتن این جمله قصد پایان دادن به جلسه را داشت اما جلسه با چند سوال دیگر ادامه پیدا کرد.
ماجرا به اینجا ختم نشد و پس از پایان نشست و بیرون سالن کنفرانس، خبرنگار سایت فدراسیون فوتبال نسبت به اقدام خبرنگار واحد مرکزی خبر اعتراض کرد و افراد دیگری هم به حمایت از او برآمدند.
در این بین تصویربردار واحد مرکزی خبر نیز به حمایت از خبرنگارش آمد و جدال لفظی شدیدی بین طرفین ایجاد شد تا جایی که این جدال به درگیری فیزیکی انجامید.
از بد حادثه این درگیری فیزیکی دقیقا هنگام خروج کارلوس کی‌روش از سالن رخ داد که او نیز با چشمانی متعجب از کنار این صحنه عبور کرد و نمی‌دانست چرا این خبرنگاران با هم درگیر شده‌اند.
دیگر خبرنگاران حاضر در آنجا هم قصد مداخله و پایان دادن به غائله را داشتند تا حداقل این آبروریزی و صحنه‌های زشت در حضور سرمربی پرتغالی تیم ملی اتفاق نیفتد.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
گیگز به جمع بازیکنان رویایی لیگ برتر انگلیس پیوست 
عکس:حامد حدادی به جنگ مختار می رود /+عکس 
انصاریفرد قراردادش را در هیئت فوتبال البرز ثبت کرد 
نخستین بازی کی‌روش در آزادی با تیم ناشناخته/ تمرین برای شکست مالدیو 
دیدار دوستانه سرخپوشان با پرسپولیس «ب»/گزارش تصویری