سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: «تیم هنرمندان یک ریال هم کمک نکرد و دلشان خوش است که برای خیریه کار کرده‌اند، کدام کار؟»

 


فارس: زری پورلاهیجی در خصوص دیدار خیریه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و تیم هنرمندان به نفع کودکان بی‌سرپرست گفت: «دیدار تیم ملی فوتسال و هنرمندان در اصل به منظور جمع‌آوری پول برای خیریه برگزار شد، اما هیچ سودی به نفع خیریه نداشت و تنها یک بازی نمایشی بود.»
وی با بیان اینکه هنرمندان تنها برای خنده و خوشگذرانی و عکس گرفتن در روزنامه‌ها در این مسابقه شرکت کرده بودند، افزود: «هنرمندان یک ریال هم کمک نکردند. میزبانی که برگزار کننده این بازی بود، به هیچ عنوان کمکی به خیریه نکرد و من که سرپرست تیم ملی بودم با در دست گرفتن قبض از تک تک تماشاگران پول گرفتم.»
سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان تأکید کرد: «آیا این درست است؟ من واقعاً خجالت کشیدم. تیم هنرمندان هیچ کمکی نکرد. جمعا 20 هزار تومان از هنرمندان پول دریافت کردم. میزبانی که دیدار را برای خیریه انجام داد، چرا هیچ پولی جمع نکرد؟ برای چه این دیدار را برگزار کردند؟ آیا تنها به این علت که عکس‌شان در روزنامه چاپ شود؟ بگویند و بخندند؟»
پورلاهیجی با بیان اینکه تنها توانستم مبلغ 280 هزار تومان از تماشاگران جمع‌آوری کنم، افزود: «در حالی که این بازی در اصل به نفع خیریه بود، اما پول قابل توجهی برای خیریه جمع‌آوری نشد. واقعا متأسفم برای میزبانی که این مراسم را به نام خیریه و در اصل برای خودنمایی و خنده برگزار کرد.»
وی خاطرنشان کرد: «چند روز است که به دنبال کسی می‌گردم که این خبر را انعکاس دهد، اما هیچ‌کس هیچ کاری نمی‌‌کند. همه چیز مسخره بازی، عکس و فیلم و حاشیه شده است. سه - چهار هنرمند آمدند برای خیریه، اما دست در جیب نکردند تا برای کار خیر کمکی کنند. دلشان خوش است که برای خیریه کار انجام داده‌اند؛ کدام کار؟ برای آدم‌هایی که تنها به فکر خودنمایی هستند، واقعا تأسف می‌خورم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com

مطالب داغ ورزشی:
پس از دعوای کودکانه بازیکنان لورکوزن بر سر پیراهن مسی/باشگاه این لباس را ۱۱ هزار یورو فروخت
پیشنهاد هنگفت اینترمیلان به گواردیولا/ پپ گران‌ترین مربی جهان می‌شود؟
اتفاق عجیبی که برای بازی با پیکان افتاد/پول کارواش بدهید،بازی پرسپولیس را ببینید!
نیکبخت واحدی: هواداران بخواهند به پرسپولیس برمی‌گردم